Влез и виж специални оферти Вход

Влез и виж специални оферти

Гласова поща

Вие сте тук

Ако не можеш или не желаеш да отговориш на обаждане, телефонът ти е изключен, намираш се в зона извън покритието на Yettel, или разговаряш и линията е заета, услугата Гласова поща се активира и запазва съобщение за теб от този, който те търси.

В твоята гласова пощенска кутия могат да бъдат записани и съхранени до 30 съобщения
Максималната продължителност на всяко съобщение е 2 минути
Щом получиш ново гласово съобщение, ще бъдеш уведомен със SMS
Непрослушените съобщения се пазят в системата 14 дни, а след това се изтриват

Важно: Считано от 26.06.2018 г. услугата гласова поща ще бъде обновена с цел по-добро обслужване като промяната ще даде възможност съобщенията да бъдат съхранявани по-дълго време в пощенската кутия (7 дни за прослушаните и 14 дни за непрослушаните съобщения). Всички клиенти, които ползват услугата към тази дата ще могат да продължат да я ползват, като тези с персонализиран поздрав и парола ще бъде необходимо да ги настроят наново. При обновяването на услугата от 26.06.2018 г. включително пощенската кутия за всички клиенти ще бъде достъпна със стандартната парола – 4444, но за по-добра защита съветваме да избереш своя лична парола от 2 до 6 цифри. Важно е да се знае, че от 26.06 достъпът до стари записи няма да бъде възможен.

Този отговор помогна ли ти?

Можеш да избереш случаите, в които входящите обаждания да бъдат пренасочвани към Гласова поща. Избирането става директно от клавиатурата на твоя телефон, а след него трябва да избереш бутона/опцията за повикване (бутон или графично изображение на зелена слушалка).

Избери една от следните комбинации:


При изключен телефон или извън зона с покритие: *62*+359 89 121#
При заета линия: *67*+359 89 121#
При не приемане на повикването: *61*+359 89 121#
При всички случаи: *21*+359 89 121#

За да отмениш всички пренасочвания, моля потърси съдействие в отдела за Обслужване на клиенти на 123.

Този отговор помогна ли ти?

За да активираш гласовата си поща, изпрати SMS със съдържание VMS към номер 1770, а за да я деактивираш – SMS със съдържание D към номер 1770.

Можеш да деактивираш услугата Гласова поща също като набереш ##002# и натиснеш OK. Имай предвид, че този код премахва наведнъж всички активни към момента пренасочвания

Стандартната парола на Yettel за всички абонати е 4444, но за по-добра защита можеш да избереш своя лична парола от 2 до 6 цифри.

За да управляваш твоята гласова пощенска кутия (да прослушваш и изтриваш съобщения, да променяш езика на гласовото меню, личния поздрав, настройките на защита, паролата и др.), набери номер 120 от твоя мобилен телефон или +359 89 120, ако искаш да използваш друг номер, и следвай гласовите инструкции.

Този отговор помогна ли ти?

Гласовата поща си е чудесна услуга и се връзва добре с основните оферти на Yettel. Само че как се таксува, на какъв принцип става плащането за ползване на гласова поща?

Трябва да знаеш, че ползването на услугата Гласова поща включва пренасочвания на разговорите към гласовата ти поща (в която този, който те търси може да остави съобщение за теб) и прослушването на тези съобщения.

Основният принцип за таксуване е: Ако си активирал услугата Гласова поща, плащаш за прослушване на съобщенията си в кутията, спрямо времето, което трае всяко гласово съобщение.

А този, който оставя съобщение в твоята гласова поща плаща като за изходящ разговор по тарифата на неговия план.

По-долу разясняваме как се прилага този принцип за таксуване на услугата Гласова поща.

Пренасочване в България и в роуминг

Ако си в България, пренасочването към гласова поща е безплатно – както за частни, така и за бизнес клиенти
Ако си в роуминг в ЕС, има 2 варианта за таксуване на пренасочването:

-Безусловно пренасочване – когато всяко гласово съобщение се пренасочва към пощенската ти кутия – не се таксува, тоест се третира като в България
-Условно пренасочване – когато си задал критерии за пренасочване към гласова поща – се таксува като изходящ разговор в роуминг към националния номер – тоест пренасочването изчерпва от националните ти минути.

Ако си в роуминг извън ЕС, също има 2 варианта за таксуване на пренасочването:

-Безусловно пренасочване - когато всяко гласово съобщение се пренасочва към пощенската ти кутия при всяко обаждане – таксуването е като за национален разговор, тоест като в България, тоест не плащаш за пренасочване
-Условно пренасочване – когато всяко гласово съобщение се пренасочва към пощенската ти кутия при зададени от теб условия – таксуването е като за изходящ разговор в роуминг според плана
-Ако си в роуминг извън ЕС, плащаш и за входящо обаждане към твоя номер.

Прослушване в България и в роуминг

Ако си в България и решиш да прослушаш съобщението в гласовата си поща, плащаш 0,12 лв./мин. с ДДС. Този, който оставя съобщение в твоята гласова пощенска кутия, плаща като за изходящ разговор до теб по тарифата на неговия план. Това е така, само ако си частен клиент. Юридическите лица не плащат за прослушване, ако ползват план, предназначен за бизнес клиенти. В случай, че юридическо лице активира план за частни лица, то прослушването на гласовата поща се таксува
Ако си в роуминг в ЕС, прослушването се таксува като изходящ разговор Роуминг - България, тоест изчерпва от включените в плана ти национални минути - а този, който оставя съобщение в твоята гласова пощенска кутия се таксува според тарифата си за разговор с теб
Ако си в роуминг извън ЕС, прослушването се таксува като изходящ разговор от държавата, в която си, до България, тоест плащаш по цената за изходящ разговор от съответната държава. Например, ако си в САЩ и прослушваш съобщение в българската си гласова поща, плащаш разговор САЩ - България според плана си.

Пример: В България си и получаваш съобщение в гласовата си поща, за което не плащаш за пренасочване. Отваряш съобщението и го прослушваш. Трябва да платиш 0,12 лева/мин., защото всяка започната минута прослушване се таксува като цяла минута. Ако например прослушването продължи 5 секунди, пак ще платиш 0,12 лева.

Ако си в роуминг в ЕС, прослушването на това гласово съобщение изчерпва от националните ти минути – тоест таксува се като минута национален разговор. А за таксуването на пренасочването има 2 опции:
Ако си активирал безусловно пренасочване, не плащаш за него
Ако си активирал условно пренасочване, все едно си провел разговор в роуминг, тоест дължината на гласовото съобщение изчерпва от националните ти минути. И ако в гласовата поща имаш съобщение от 2 минути, 2 минути ще ти се отнемат от националните минути за разговор за пренасочването.

Ако си в роуминг извън ЕС, например в САЩ и разговорите ти се пренасочват безусловно, не плащаш нищо за пренасочване. Ако решиш да направиш условно пренасочване на разговор, ще бъдеш таксуван по цена за изходящ разговор в роуминг САЩ - България. Освен това ще платиш и по цена за входящ разговор България - САЩ.

Ако прослушаш гласовото съобщение в САЩ ще платиш изходящ разговор САЩ - България, според плана си.

Този отговор помогна ли ти?