Влез и виж специални оферти Вход

Влез и виж специални оферти

Капитал Telco

Капитал TELCO

Капитал е българско издание за бизнес, икономика и политика. Предназначено е предприемачи, професионалисти, експерти, граждани с позиция. Капитал селектира най-важните събития и обяснява какво наистина се случва, защо се случва и какво следва. Капитал дава фактите компетентно и точно, представя аргументирана позиция, за да може информацията да е полезна за вземането на информирани решения за бизнеса или личния просперитет.

Дигиталният достъп до Капитал Telco, предоставян от Yettel, включва пълен достъп до статиите на capital.bg, целия 30-годишен архив, информация от бизнес доклади и класации на фирми, тематични и лайфстайл издания, ежедневни бизнес емисии и специализирани бюлетини.

С Капитал Telco - дигитален абонамент получавате:

1. Пълен достъп до всички статии на www.capital.bg

  • Неограничен достъп до всекидневни новини, седмични анализи и коментари
  • Достъп до 30-годишния архив на Капитал

2. Ексклузивни имейл бюлетини за абонати

  • "Бизнес закуска" - всяка сутрин редакторска селекция бизнес новини
  • "Новият брой" - всеки петък анализ на седмицата от главния редактор
  • Възможност за получаване на тематични бюлетини по избор

3. Мобилно приложение “Kaпитал” за iOS и Android

  • Бърз и удобен достъп до съдържанието
  • Сутрешна и вечерна емисия бизнес новини
  • Offline режим на четене и запазване на статии за по-късно

4. Достъп до статии от бизнес доклади, класации и специални издания

  • Анализи за развитието на отделни икономически сектори
  • Информация за новости и тенденции в различни сфери на бизнеса
  • Успешните истории на най-големите и динамични компании

Активирай Капитал Telco като допълнителен пакет

Валидност:

1 месец

Активация:

През мобилното приложение
Yettel

28,99 лв.

Активирай Капитал Telco
като допълнителен пакет

Валидност:

1 месец

Активация:

През мобилното приложение
Yettel

28,99 лв.

Активирай достъп до Капитал Telco:

1. Влизаш в приложението Yettel.
2. Активираш услугата в позиция, ако планът ти включва достъп до такава, или пък като допълнителен пакет.
3. Влизаш в уебсайта capital.bg, избираш бутона „Вход“ и след това опцията „Вход с Yettel".
4. При влизане в твоя профил, потвърждаваш телефонния си номер с кода, който ще получиш с SMS.
5. Запознаваш се с общите условия на доставчика на услугата и ги приемаш.
6. Преди да започнеш да четеш Капитал Telco е необходимо да въведеш адреса на своята електронна поща, за да ползваш всички функционалности от доставчика.


Услугата е достъпна в България, както и в роуминг в рамките на ЕС за потребители, които временно пътуват извън територията на България.

Капитал Telco е онлайн услуга за достъп до бизнес съдържание, която се предоставя от трето лице „Икономедиа“. Във връзка с това, Yettel не носи отговорност за наличието на уебсайта и/или приложенията, през които се предоставя услугата или на съдържанието в него.

Потребителят няма право да разпространява услугата и съдържанието в нея на трети лица, в това число за каквито и да е търговски или публични цели, както и на търговски или обществени места.

Обща информация

Избери някой от нашите тарифни планове, които предлагат възможност да ползваш услугата.Можеш да я активираш като позиция в плана или като допълнителен пакет.

Можеш да четеш Капитал Telco през сайта и мобилната му версия или да изтеглиш безплатно мобилното приложение Капитал Telco и да го инсталираш на колкото си искаш устройства. С един абонамент можеш да четеш в максимум на три устройства едновременно.

Ако планът ти включва достъп до позиции за дигитални услуги, можеш да активираш услугата в свободна такава. Ако нямаш свободна позиция, можеш да я активираш като допълнителен пакет. Ако услугата е активирана в позиция, я ползваш без допълнително заплащане за определен период, според абонаментния ти план. Ако решиш да я активираш като допълнителен пакет и никога преди това не си я ползвал (в позиция или като допълнителен пакет), първият ти месец ще е безплатен, за да можеш да прецениш дали ти харесва.


Абонамент и плащане

Да, през приложението Yettel можеш по всяко време да спреш подновяването на допълнителния пакет или да премахнеш услугата от позиция.

Спираш абонамента, който плащаш за Капитал Telco. Сключваш нов договор с Yettel за някой от нашите тарифни планове, който включва позиции за достъп до дигитални услуги или я активираш като допълнителен пакет през приложението Yettel. След това следваш стъпките, описани в таб „Вземи Капитал Telco“.

Ако услугата е активирана като допълнителен пакет, прекратяването на достъпа влиза в сила след изтичане на периода за ползване на пакета.
Ако услугата е активирана в позиция, деактивирането ѝ в позиция прекратява достъпа до нея веднага. Деактивация на услугата в позиция, преди да е минал месец от активацията ѝ, ще доведе до заключване на позицията и тя ще бъде означена като „недостъпна позиция“ до изтичане на този срок.

Съдържанието на услугата е достъпно на територията на Република България, както и в рамките на ЕС за потребители, които временно пътуват извън България.

Ако не си активирал достъп до услугата в позиция през периода без допълнително заплащане, можеш да я активираш в позиция и през останалото време от твоя договор, но срещу допълнително месечно заплащане на преференциална цена.

Ако услугата е активирана в позиция и не я деактивираш при приключването на периода без допълнително заплащане, ще бъдеш допълнително таксуван месечно на преференциална цена, независимо дали си се възползвал от достъпа си до услугата, или не.


Техническа информация

Не. Услугата е за лично ползване и единствено лицето с предоставен достъп от Yettel трябва да има достъп до тези данни.

За да използваш всички функционалности, включени в услугата, доставчикът изисква електронна поща на всеки потребител.

Трябва да провериш дали имаш абонамент към профила, с който си влязъл в сайта. Това може да направиш от най-горната лента в сайта или иконата за профил, ако си на мобилно устройство. Към информацията за профила е изписано дали имаш абонамент за Капитал Telco. Ако имаш абонамент, но на профила, с който си влязъл в сайта, няма индикация за такъв, възможните опции са: влязъл си с друг профил, все още не си активирал дигиталния си достъп.