Смарт майстор
Какво представлява?
Излизаш да разходиш кучето и затваряш вратата, без да си вземеш ключове. Поканил си гости, но кранчето в тоалетната се пука и започва да тече вода. Прибираш се от почивка с пълен куфар за пране и пералнята се чупи. Тези неща винаги се случват в най-неподходящия момент.
Смарт майстор е услуга за моментите, в които си мислиш "Точно сега ли?" и "Все на мен ли?". Вече можеш да си напълно спокоен, че има на кого да се обадиш и да си сигурен, че бързо ще реши проблема.
*Доставчик на услугата е AP Solutions GmbH, клон Австрия, австрийско дружество, част от Allianz SE, специализирано да предоставя домашен асистанс.
Какво ми дава услугата?
Не е нужно да се напрягаш и да се чудиш как да намериш майстор, защото Смарт майстор е на разположение 24/7:
Спешен Домашен асистанс:
- Повреда на водопроводна или канализационна система, включително при запушване на канализационни тръби в бани и тоалетни
- Авария на електрическа инсталация
- Повреда на Основната отоплителна система и/или подаването на топла вода
- Отключване на входната врата, когато е повредена брава с механично заключващо устройство
- Обработване на дома Ви при поява на вредители (плъхове, мишки, насекоми или гнезда на оси и стършели)
Домашен асистанс при повреда на домакински уреди
- газова или електрическа готварска печка, плот или фурна
- перална машина, пералня със сушилня, сушилна машина
- хладилник, фризер
- съдомиялна машина
- телевизор
Как да активирам?
- Абонирай се през приложението Yettel или в наш магазин
- Посочи точен адрес, за който се отнася абонаментът
- Можеш да абонираш неограничен брой имоти, с отделни абонаменти за всеки от тях
- При инцидент се обаждаш на номер +359 2 4455354, откъдето ще получиш незабавно съдействие от Allianz Partners за твоя дом
4.99 лв. | 2.55 €
месечна такса с ДДС*
*Клиенти, които нямат абонамент за мобилен номер за гласова услуга, могат да се абонират за „Смарт майстор“ само присъствено, в магазините на Yettel.
24/7 съдействие при аварийни (ремонтни) ситуации
Ремонт на основни битови уреди
Един номер за контакт независимо от проблема
Подходящ за жилищни и малки бизнес имоти
Посещение на специалист в кратки срокове
Покритие в цялата страна
Включени разходи за труд
До 4 заявки годишно
Лимит от 488.96 лв. / 250 евро на заявка
Месечна такса, платима с фактура на Yettel
Въпроси и отговори
AP Solutions GmbH, клон Австрия (Allianz Partners) е австрийско дружество, част от Allianz SE, специализирано да предоставя домашен асистанс.
Allianz Partners ще предостави 24/7 спешен домашен асистанс в случай на:
• Повреда на водопроводна или канализационна система, включително при запушване на канализационни тръби в бани и тоалетни;
• Авария на електрическа инсталация;
• Повреда на основната отоплителна система и/или подаването на топла вода;
• Повредена механична брава, загубени или откраднати ключове;
• Поява на вредители (плъхове, мишки, насекоми или гнезда на оси и стършели);
• Домашен асистанс при повреда на домакински уреди: газова или електрическа готварска печка, плот или фурна, перална машина, пералня със сушилня, сушилна машина, хладилник, фризер, съдомиялна машина и телевизор.
Пълна информация за обхвата на Смарт майстор може да откриеш в Общите условия, приложими към услугата.
Използването на Смарт майстор е ограничено до EUR 250 на заявка и на не повече от 4 заявки за всеки 12-месечен период на твоя абонамент. В рамките на посочените EUR 250 разходите за резервните части са ограничени до EUR 25 на заявка, с изключение при ремонт на домакински уред.
След достигане на горепосоченото ограничение от 4 обслужени заявки за съответния 12-месечен период, Allianz Partners няма да предоставя услугата Смарт майстор до края на този период и е необходимо да се заплатят съответните месечни такси за услугата, дължими до изтичането му, ако желаеш да продължиш да използваш услугата през следващия 12-месечен период.
Домашният асистанс стартира 15 дни след датата на подписване на Формуляр за абонамент за Смарт майстор в магазин на Yettel или след активиране на услугата през мобилното приложение Yettel.
Няма ограничения в броя на абонаментите, които могат да се сключат, стига всеки да е за различен адрес и да отговаря на изискванията, подробно описани в Общите условия.
Еднофамилни жилищни сгради и самостоятелни обекти в жилищни, нежилищни или сгради от смесен тип, със следното предназначение: жилище; офис; делова, административна и търговска дейност, обслужваща дейност за битови услуги, обществено хранене, здравни и социални услуги, учебна дейност, научна и проектантска дейност, и отделни обекти с търговска цел.
Не се предоставя Смарт майстор за гаражи или обслужващи постройки, които не могат да бъдат достъпни чрез вътрешна врата от основния Дом, както и за складове.
Пълна информация за останалите случаи, които няма да бъдат обслужени може да откриеш в Общите условия, приложими към услугата.
Не, не е необходимо. Можеш да активираш услугата за адрес, на който живеят твои близки, роднини, приятели или наематели. Необходимо е те да имат детайлите за абонамента, като номер и точен адрес, за да могат да се свържат с Allianz Partners при нужда от съдействие.
При необходимост от съдействие следва да се свържеш с центъра за спешни повиквания на Allianz Partners на телефон +359 2 44 55 354
Месечната такса за услугата ще бъде посочвана в твоята месечна фактура от Yettel и следва да бъде заплащана на съответната падежна дата от фактурата. За да се възползваш от услугата Смарт майстор, трябва да се заплати пълната сума, начислена в съответната фактура от Yettel. При частично плащане на фактура ще се счита, че месечната такса за Смарт майстор не е заплатена.
Allianz Partners няма да обслужи:
• инциденти, настъпили преди началото на твоя абонамент за Смарт майстор и последствията от тях;
• заявки, произтичащи от авария/повреда, включително прекъсване на снабдяването с комунални услуги на твоя дом (включително вода, газ, ел. енергия и топлоенергия), независимо от причината;
• повреди, настъпили в общи части и части от общи инсталации (например обща тръби/щрангове) на сградата;
• повреди от естетичен или козметичен характер (например на дръжки, пластмасови или метални облицовки);
• повреди в резултат на конструктивни, производствени или други дефекти, подлежащи на отстраняване от производителя;
• повреди, причинени от собственоръчен или неоторизиран ремонт;
• повреди на части и консумативи, които се използват, заменят и износват редовно при експлоатация (бушони, батерии, крушки, софтуер, уплътнения, панти, филтри и дренажни маркучи);
• и други
Пълна информация за останалите случаи, които няма да бъдат обслужени може да откриеш в Общите условия, приложими към услугата.
Ако желаеш да прекратиш Смарт майстор, молим да посетиш магазин на Yettel или да използваш мобилното приложение на Yettel.
Услугата Смарт майстор е приложима изключително за адреса, посочен при активирането на услугата. Ако искаш да го промениш, е необходимо да прекратиш съществуващия абонамент и да сключиш нов такъв за новия адрес.
Свържи се с нас за съдействие. Ако предпочиташ, може да сключиш абонамент и в удобен за теб магазин на Yettel.
Ако не си доволен от услугата, която си получил, свържи се с Allianz Partners на +359 2 995 18 43, или на quality.at@allianz.com. Молим да предоставиш име, адрес, абонаментен номер на услугата и номер на заявката за обслужване, когато е приложимо, и копия от съответната кореспонденция, тъй като това ще помогне за разглеждане на твоето оплакване във възможно най-кратък срок. Пълна информация е налична в Общите условия на услугата.
Пълна информация за обхвата на Смарт майстор може да откриеш в Общите условия.






