Skip to main content
Submitted by Anonymous (not verified) on
Components library
Смарт майстор - горен банър
Смарт майстор - горен банър

Смарт майстор

Какво ми дава услугата?

 

Не е нужно да се напрягаш и да се чудиш как да намериш майстор, защото Смарт майстор е на разположение 24/7:

*Клиенти, които нямат абонамент за мобилен номер за гласова услуга, могат да се абонират за „Смарт майстор“ само присъствено, в магазините на Yettel.

24/7 съдействие при аварийни (ремонтни) ситуации

24/7 съдействие при аварийни (ремонтни) ситуации

Ремонт на основни битови уреди

Ремонт на основни битови уреди

Един номер за контакт независимо от проблема

Един номер за контакт независимо от проблема

Подходящ за жилищни и малки бизнес имоти

Подходящ за жилищни и малки бизнес имоти

Посещение на специалист в кратки срокове

Посещение на специалист в кратки срокове

Покритие в цялата страна

Покритие в цялата страна

Включени разходи за труд

Включени разходи за труд

До 4 заявки годишно

До 4 заявки годишно

Лимит от 488.96 лв. / 250 евро на заявка

Лимит от 488.96 лв. / 250 евро на заявка

Месечна такса, платима с фактура на Yettel

Месечна такса, платима с фактура на Yettel

Въпроси и отговори

AP Solutions GmbH, клон Австрия (Allianz Partners) е австрийско дружество, част от Allianz SE, специализирано да предоставя домашен асистанс.

Allianz Partners ще предостави 24/7 спешен домашен асистанс в случай на:

 

• Повреда на водопроводна или канализационна система, включително при запушване на канализационни тръби в бани и тоалетни;

• Авария на електрическа инсталация;

• Повреда на основната отоплителна система и/или подаването на топла вода;

• Повредена механична брава, загубени или откраднати ключове;

• Поява на вредители (плъхове, мишки, насекоми или гнезда на оси и стършели);

• Домашен асистанс при повреда на домакински уреди: газова или електрическа готварска печка, плот или фурна, перална машина, пералня със сушилня, сушилна машина, хладилник, фризер, съдомиялна машина и телевизор.

 

Пълна информация за обхвата на Смарт майстор може да откриеш в Общите условия, приложими към услугата.

Използването на Смарт майстор е ограничено до EUR 250 на заявка и на не повече от 4 заявки за всеки 12-месечен период на твоя абонамент. В рамките на посочените EUR 250 разходите за резервните части са ограничени до EUR 25 на заявка, с изключение при ремонт на домакински уред.

След достигане на горепосоченото ограничение от 4 обслужени заявки за съответния 12-месечен период, Allianz Partners няма да предоставя услугата Смарт майстор до края на този период и е необходимо да се заплатят съответните месечни такси за услугата, дължими до изтичането му, ако желаеш да продължиш да използваш услугата през следващия 12-месечен период.

Домашният асистанс стартира 15 дни след датата на подписване на Формуляр за абонамент за Смарт майстор в магазин на Yettel или след активиране на услугата през мобилното приложение Yettel.

Няма ограничения в броя на абонаментите, които могат да се сключат, стига всеки да е за различен адрес и да отговаря на изискванията, подробно описани в Общите условия.

Еднофамилни жилищни сгради и самостоятелни обекти в жилищни, нежилищни или сгради от смесен тип, със следното предназначение: жилище; офис; делова, административна и търговска дейност, обслужваща дейност за битови услуги, обществено хранене, здравни и социални услуги, учебна дейност, научна и проектантска дейност, и отделни обекти с търговска цел.

 

Не се предоставя Смарт майстор за гаражи или обслужващи постройки, които не могат да бъдат достъпни чрез вътрешна врата от основния Дом, както и за складове.

 

Пълна информация за останалите случаи, които няма да бъдат обслужени може да откриеш в Общите условия, приложими към услугата.

Не, не е необходимо. Можеш да активираш услугата за адрес, на който живеят твои близки, роднини, приятели или наематели. Необходимо е те да имат детайлите за абонамента, като номер и точен адрес, за да могат да се свържат с Allianz Partners при нужда от съдействие.

При необходимост от съдействие следва да се свържеш с центъра за спешни повиквания на Allianz Partners на телефон +359 2 44 55 354

Месечната такса за услугата ще бъде посочвана в твоята месечна фактура от Yettel и следва да бъде заплащана на съответната падежна дата от фактурата. За да се възползваш от услугата Смарт майстор, трябва да се заплати пълната сума, начислена в съответната фактура от Yettel. При частично плащане на фактура ще се счита, че месечната такса за Смарт майстор не е заплатена.

Allianz Partners няма да обслужи:

 

• инциденти, настъпили преди началото на твоя абонамент за Смарт майстор и последствията от тях;

• заявки, произтичащи от авария/повреда, включително прекъсване на снабдяването с комунални услуги на твоя дом (включително вода, газ, ел. енергия и топлоенергия), независимо от причината;

• повреди, настъпили в общи части и части от общи инсталации (например обща тръби/щрангове) на сградата;

• повреди от естетичен или козметичен характер (например на дръжки, пластмасови или метални облицовки);

• повреди в резултат на конструктивни, производствени или други дефекти, подлежащи на отстраняване от производителя;

• повреди, причинени от собственоръчен или неоторизиран ремонт;

• повреди на части и консумативи, които се използват, заменят и износват редовно при експлоатация (бушони, батерии, крушки, софтуер, уплътнения, панти, филтри и дренажни маркучи);

• и други

 

Пълна информация за останалите случаи, които няма да бъдат обслужени може да откриеш в Общите условия, приложими към услугата.

Ако желаеш да прекратиш Смарт майстор, молим да посетиш магазин на Yettel или да използваш мобилното приложение на Yettel.

Услугата Смарт майстор е приложима изключително за адреса, посочен при активирането на услугата. Ако искаш да го промениш, е необходимо да прекратиш съществуващия абонамент и да сключиш нов такъв за новия адрес.

Свържи се с нас за съдействие. Ако предпочиташ, може да сключиш абонамент и в удобен за теб магазин на Yettel.

Ако не си доволен от услугата, която си получил, свържи се с Allianz Partners на +359 2 995 18 43, или на quality.at@allianz.com. Молим да предоставиш име, адрес, абонаментен номер на услугата и номер на заявката за обслужване, когато е приложимо, и копия от съответната кореспонденция, тъй като това ще помогне за разглеждане на твоето оплакване във възможно най-кратък срок. Пълна информация е налична в Общите условия на услугата.

Пълна информация за обхвата на Смарт майстор може да откриеш в Общите условия.

Петък с Yettel с нова визия

Играй всеки петък в приложението

Към приложението

Изтегли от

Google Play App Store App Gallery
Smartwatches