Можеш да платиш твоите задължения към Yettel и по банков път.
За целта е необходимо да знаеш твоя персонален IBAN.
Можеш да провериш своя персонален IBAN по следните начини:
• в мобилното приложение Yettel, в меню Фактури
•онлайн в портала Yettel, в менюто Сметка и плащанe > Е-фактура
•на първата страница на твоята хартиена фактура
•Използвай възможностите на безплатната услуга My Menu *123# като наберете от телефона си краткия код *123*4*5#
•с изпращане на SMS със съдържание „11” на номер 1000
Когато плащаш по банков път, важно е да имаш предвид и следното:
•Ако притежаваш повече от един клиентски номер, то всеки клиентски номер ще има различен персонален IBAN.
•Персоналният IBAN е запазен за потребителите на Yettel в Ситибанк Европа, клон България и е уникален за всеки клиентски номер.
•Таксите и комисионните на банките при плащане по банков път можеш да провериш в използваната от теб банка.
Благодарим ви! Вашето мнение е важно за нас.
Имате нужда от допълнителна помощ?
Обадете ни се на
123 (089 123)