Първа фактура след прекратяване на услуга при изтекъл срок на договора:
Във всяка фактура за абонаментния ти план е включена месечна такса, която се заплаща предварително за следващия месец. Ако прекратиш договора, ще ти възстановим част от тази предварително платена сума. Сумата за връщане се изчислява пропорционално спрямо датата, на която услугата е спряна, и датата на издаване на фактурата.
Пример:
Услугата е с месечна абонаментна такса от 30 лв. и договорът за нея е валиден до 15.03. Фактурите се издават на 1-во число на всеки месец. Ако услугата бъде прекратена на 15.03, първата фактура след прекратяване ще бъде издадена на 01.04. Във фактурата от 01.04 ще бъде възстановена пропорционална част от месечната такса за периода от 15.03 до 31.03.
Възстановената сума от абонаментна месечна такса може да бъде използванaпо следния начин:
- 1. За покриване на задължения по услугата, която се прекратява.
- 2. За покриване на текущи или бъдещи задължения от други активни услуги под същия клиентски номер.
- - Може да бъде прехвърлена и към друг твой клиентски номер, под който има активни услуги или задължения. Това става с подаване на заявление в магазин или по електронен път с КЕП на info@yettel.bg
- 3. Ако след прекратяване на услугата нямаш други активни услуги към нас, можеш да избереш някоя от следните опции за възстановяване на сумата:
- - Възстановяване на сума на каса на EasyPay – с подаване на заявление в магазин или по електронен път с КЕП на info@yettel.bg
- - Възстановяване на сума по банков път – с подаване на заявление в магазин или по електронен път с КЕП на info@yettel.bg
- - Прехвърляне на сумата към клиентски номер на трето лице, под който има активни услуги или задължения - с подаване на заявление в магазин.
Thank you! Your feedback is important to us.