Jump to main content
ЧАСТНИ КЛИЕНТИ БИЗНЕС КЛИЕНТИ YETTEL ПОРТАЛ БИЗНЕС ПОРТАЛ
Устройства
Планове
TV и Интернет
Услуги
Помощник
За Yettel

С какво можем да помогнем?

The content was last modified on Nov 2, 2023, 12:21:42 PM
The content was last modified on Mar 14, 2024, 10:50:24 AM

Какво е Капитал?

Капитал е българско издание за бизнес, икономика и политика. Предназначено за предприемачи, професионалисти, експерти и граждани с позиция. Капитал селектира най-важните събития и обяснява какво се случва, защо се случва и какво следва. Капитал дава фактите компетентно и точно, представя аргументирана позиция, за да може информацията да е полезна за вземането на информирани решения за бизнеса или личния просперитет.

Дигиталният достъп до Капитал , предоставян от Yettel, включва пълен достъп до статиите на capital.bg, целия 30-годишен архив, информация от бизнес доклади и класации на фирми, тематични и лайфстайл издания, ежедневни бизнес емисии и специализирани бюлетини.

Как да активираш Капитал?

  1. Влез в приложението Yettel.
  2. Активирай услугата в позиция или като допълнителен пакет.
  3. Влез в уебсайта capital.bg, избери бутона „Вход“ и след това опцията „Вход с Yettel".
  4. При влизане в твоя профил, потвърди телефонния си номер с кода, който ще получиш с SMS.
  5. Запознай се с общите условия на доставчика на услугата и ги приеми.
  6. Използвай всички функционалности на Капитал като въведеш адреса на своята електронна поща.

Активирай Капитал като допълнителен пакет

Тестови период

  • 1 месец

Активация

  • През мобилното приложение Yettel

Активирай Капитал в позиция към тарифен план

Тестови период

  • 6/12/24 месеца

Активация

  • През мобилното приложение Yettel
28.99 лв./мес.

*Периодът без заплащане може да бъде 6, 12 или 24 месеца в зависимост от посоченото в договора на Вашата мобилна услуга.

Посочената цена важи при активиране на услугата в позиция след периода без заплащане и важи за мобилни услуги, за които е сключен договор с Yettel след 01.02.2023г. За мобилни услуги, за които последния договор е сключен преди тази дата, може да проверите приложимата цена в условията на договора си или в мобилното ни приложение Yettel App.

С Капитал - дигитален абонамент получаваш:

  1. Пълен достъп до всички статии на www.capital.bg
    • Неограничен достъп до всекидневни новини, седмични анализи и коментари
    • Достъп до 30-годишния архив на Капитал
  2. Ексклузивни имейл бюлетини за абонати
    • "Бизнес закуска" - всяка сутрин редакторска селекция бизнес новини
    • "Новият брой" - всеки петък анализ на седмицата от главния редактор
    • Възможност за получаване на тематични бюлетини по избор
  3. Мобилно приложение “Kaпитал” за iOS и Android
    • Бърз и удобен достъп до съдържанието
    • Сутрешна и вечерна емисия бизнес новини
    • Offline режим на четене и запазване на статии за по-късно
  4. Достъп до статии от бизнес доклади, класации и специални издания
    • Анализи за развитието на отделни икономически сектори
    • Информация за новости и тенденции в различни сфери на бизнеса
    • Успешните истории на най-големите и динамични компании

Детайли за абонамента на Капитал могат да се намерят и на сайта: www.capital.bg. Абонаментният план отговаря на "Месечен дигитален абонамент на Капитал“.

Как да получа достъп? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Избери някой от нашите тарифни планове, които предлагат възможност да ползваш услугата.Можеш да я активираш като позиция в плана или като допълнителен пакет.

На колко устройства мога да ползвам услугата? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Можеш да четеш Капитал през сайта и мобилната му версия или да изтеглиш безплатно мобилното приложение Капитал и да го инсталираш на колкото си искаш устройства. С един абонамент можеш да четеш в максимум на три устройства едновременно.

От кога започват да текат месеците, през които мога да ползвам услугата в позиция без допълнително заплащане? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

От датата на подписване на договора ти за наш тарифен план.

Как мога да тествам услугата? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Ако планът ти включва достъп до позиции за дигитални услуги, можеш да активираш услугата в свободна такава. Ако нямаш свободна позиция, можеш да я активираш като допълнителен пакет. Ако услугата е активирана в позиция, я ползваш без допълнително заплащане за определен период, според абонаментния ти план. Ако решиш да я активираш като допълнителен пакет и никога преди това не си я ползвал (в позиция или като допълнителен пакет), първият ти месец ще е безплатен, за да можеш да прецениш дали ти харесва.

Откъде мога да сваля мобилното приложение? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

От Google PlayStore или от iOS App Store.

Мога ли по всяко време да прекратя ползването на допълнителен пакет или позиция, които предоставят достъп до услугата? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Да, през приложението Yettel можеш по всяко време да спреш подновяването на допълнителния пакет или да премахнеш услугата от позиция.

Аз вече ползвам самостоятелно услугата. Как мога да се прехвърля, за да я ползвам като клиент на Yettel? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Спираш абонамента, който плащаш за Капитал. Сключваш нов договор с Yettel за някой от нашите тарифни планове, който включва позиции за достъп до дигитални услуги или я активираш като допълнителен пакет през приложението Yettel. След това следваш стъпките, описани в таб „Вземи Капитал“.

При деактивиране на услугата през приложението Yettel, кога спира достъпът ми до нея? yettel.chevronDown yettel.chevronUp
  • Ако услугата е активирана като допълнителен пакет, прекратяването на достъпа влиза в сила след изтичане на периода за ползване на пакета.

  • Ако услугата е активирана в позиция, деактивирането ѝ в позиция прекратява достъпа до нея веднага. Деактивация на услугата в позиция, преди да е минал месец от активацията ѝ, ще доведе до заключване на позицията и тя ще бъде означена като „недостъпна позиция“ до изтичане на този срок.

Мога ли да ползвам услугата в чужбина? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Съдържанието на услугата е достъпно на територията на Република България, както и в рамките на ЕС за потребители, които временно пътуват извън България.

Мога ли да ползвам достъп до услугата през целия период на договора ми, ако не съм я активирал в позиция по време на периода без допълнително заплащане? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Ако не си активирал достъп до услугата в позиция през периода без допълнително заплащане, можеш да я активираш в позиция и през останалото време от твоя договор, но срещу допълнително месечно заплащане на преференциална цена.

Активирал съм услугата в позиция, но не съм я ползвал през периода без допълнително заплащане, трябва ли да заплащам допълнително за нея през останалото време от договора ми? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Ако услугата е активирана в позиция и не я деактивираш при приключването на периода без допълнително заплащане, ще бъдеш допълнително таксуван месечно на преференциална цена, независимо дали си се възползвал от достъпа си до услугата, или не.

Мога ли да споделя данните си за достъп с друг? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Не. Услугата е за лично ползване и единствено лицето с предоставен достъп от Yettel трябва да има достъп до тези данни.

Защо трябва да предоставям адреса на електронната си поща? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

За да използваш всички функционалности, включени в услугата, доставчикът изисква електронна поща на всеки потребител.

Имам абонамент, но не мога да чета онлайн? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Трябва да провериш дали имаш абонамент към профила, с който си влязъл в сайта. Това може да направиш от най-горната лента в сайта или иконата за профил, ако си на мобилно устройство. Към информацията за профила е изписано дали имаш абонамент за Капитал. Ако имаш абонамент, но на профила, с който си влязъл в сайта, няма индикация за такъв, възможните опции са: влязъл си с друг профил, все още не си активирал дигиталния си достъп.