Skip to main content

Фактури и плащания

Submitted by Anonymous (not verified) on
Faqs FAQ

Въпроси и отговори

Текуща сметка в Yettel представлява сумата от ползваните услуги след излизане на последната фактура. Сумата е актуална към момента на проверката и е възможно да не включва услуги, които са използвани непосредствено преди справката или услуги в роуминг, за които е необходимо повече време за тяхното отчитане. Текущата сметка е без ДДС и не включва отстъпки от месечен абонамент и лизингови вноски.

Текущото потребление включва:
Разходите, които са направени след последното фактуриране - натрупаните суми от разговори (най-често това са обаждания към номера 0700, 0900, международни обаждания), SMS, MMS, услуги с добавена стойност.
Еднократни такси ( допълнително закупени роуминг пакети за интернет и др.)
Пример:Имаш безплатни разговори и SMS-и към всички мрежи в страната, а текущата ти сметка възлиза на 0,25 лв/0,13 евро. Това може да се дължи на ползване на услуги с добавена стойност или на разговори към национални географски номера 0700 и 0900, които не се включват в твоите безплатни минути.

За да провериш сметката на твоя телефонен номер в Yettel, избери една от следните опции:
Провери сметката си бързо и лесно в мобилното приложение Yettel
Посети уеб портала Yettel
През безплатната услуга My Menu *123# опция 4, след това избираш опция 1 или накратко набираш *123*4*1#, след което ще получиш SMS с информацията относно твоята сметка
През автоматичното информационно обслужване на номер 123;
С изпращане на SMS с текст 10 на номер 1000.
За вход в тези дигитални канали е необходимо да имаш Yettel профил. 

За да провериш минутите и мегабайтите на своя телефонен номер в Yettel, избери една от следните опции:
Провери сметката си бързо и лесно в мобилното приложение Yettel
Посети уеб портала Yettel
През безплатната услуга My Menu *123# опция 4, след това избираш опция 2(минути), опция 3(MB) или накратко набираш *123*4*2#/123*4*3#, след което ще получиш SMS с информация
През автоматичното информационно обслужване на номер 123.
Можеш да ползваш и минутите в количество, пропорционално на дните, през които е бил активен номерът.

За вход в тези дигитални канали е необходимо да имаш Yettel профил. 

В този случай, ще бъде начислена месечна такса, която също е частична и пропорционална спрямо оставащите дни – 10 лв./5,11 евро за 10 дни. Ще трябва да платиш и пълна такса в размер на 30 лв./15,34 евро за започващия отчетен период.

Услугите с добавена стойност включват номера, свързани с получаване на специфична информация, консултация или развлечения.

Обажданията и SMS-ите към номера с добавена стойност се таксуват извън пакета, който е част от плана ти и цената на услугата се добавя към цената на самия разговор или SMS. Търговецът, който ползва такъв номер, следва да е обявил цената на разговорите към него за минута или към услугата, която заплащаш чрез SMS.

Услуги с добавена стойност (УДС) могат да бъдат следните:

  • SMS услуги с добавена стойност;
  • Гласови услуги с добавена стойност;
  • Абонамент или еднократни плащания за съдържание или покупки от различни сайтове;
  • SMS дарение;
  • SMS паркиране.

Петък с Yettel с нова визия

Играй всеки петък в приложението

Към приложението

Изтегли от

Google Play App Store App Gallery
Smartwatches