Въпроси и отговори
"Кредитният лимит" в Yettel е максималната сума, до която можеш да ползваш услуги, без да се изисква допълнително обезпечение.
Когато общата сума от месечните ти такси, текущото потребление и минали задължения, за всички ползвани от теб услути от Yettel, надвиши този лимит, изходящите ти услуги може да бъдат спрени.
Yettel ще те информира с SMS, когато наближиш или достигнеш лимита си. Имай предвид, че понякога (например при ползване на услуги в роуминг) този SMS може да се забави, тъй като информацията може да не е налична.
Само титулярят може да направи промяна по сумата на кредитния лимит.
Може да го направи като подаде писмено искане в някой от магазините на Yettel или чрез обаждане на оператор на 123 от номер, който е на негово име.
В случай, че достигнеш/надвишиш кредитния си лимит, трябва да заплатиш сумата над 70 % от кредитния ти лимит, за да ти бъдат възстановени изходящите обаждания и мобилния интернет.
Пример: Имам две SIM карти, едната е с кредитен лимит 30 лв./15.34 евро, а другата е с кредитен лимит 70 лв./35.79 евро, общият кредитен лимит е 100 лв./51.13 евро. Ако текущата ми сметка е 200 лв./102.26 евро и обажданията ми са ограничени поради надхвърлен кредитен лимит, следва да заплатя сумата над 70% от общия кредитен лимит на използваните от мен услуги. Тъй като общият ми кредитен лимит е 100лв./51.13 евро, а 70% от него са 70 лв./35.79 евро, следва да заплатя сума не по-малка от 130 лв./66.47 евро (200 лв./102.26 евро – 130 лв./66.47 евро = 70 лв./35.79 евро), за да бъдат възстановени услугите на използваните от мен номера.
Съветваме те да заплатиш повече от необходимия лимит за възстановяване на услугите по номерата ти, за да не се стигне отново до ограничаване на услугите ти в кратък период след това.
Можеш да направиш плащане, за да ти възстановим услугите на номера/та във всички наши канали.
На място в магазин – в брой или с карта.
През сайта на Yettel, след като си влезеш в профила.
През мобилното ни приложение Yettel, което можеш да свалиш от следните линкове:
Ако използваш Google Play, свали от тук - YettelApp
Ако използваш App Store, свали от тук - YettelApp
Ако използваш AppGallery, свали от тук - YettelApp
Твой познат също може да плати вместо теб, като е необходимо да направи плащане по клиентския номер на номера/номерата. Плащането може да бъде извършено както на място в магазин, така и през мобилното ни приложение Yettel.
Ако искаш да провериш кредитния си лимит по телефона, просто избери опция „Проверка на сметка и пакети“ в My Menu *123# и ще научиш какъв е размерът на полагаемия кредитен лимит за съответния брой SIM карти и каква част от лимита вече си използвал.
Можеш да направиш проверка колко е твоят кредитен лимит и колко остава до достигането му и онлайн в Yettel уеб портала. Просто влез в уеб портала Yettel с твоя Yettel профил, с твоите потребителско име и парола, и ще откриеш информация за кредитния лимит на твоите номера, с които разполагаш по фактура, представена в прегледен графичен вид.
Yettel може едностранно да намалява кредитния лимит в зависимост от текущата кредитна оценка на потребителя, за което го уведомява.
Yettel те информира при достигане на 80% от кредититния лимит, освен в случаите, когато достигането на кредитния лимит е осъществено:
в роуминг и Yettel не разполага към този момент с информация за ползваните услуги от потребителя или
При натрупване на потребление, за което е необходимо допълнително технологично време за обработка
Надхвърлянето на кредитния лимит дава право на Yettel, но не задължава дружеството да ограничава и спира ползването на услугите от страна на потребителя, освен изходящите повиквания към услуги за спешни повиквания. Не уведомяването на потребителя за достигнат кредитен лимит не освобождава последния от задължението да заплати всички дължими суми, включително тези, надхвърлящи кредитния лимит.






