Въпроси и отговори
Клиентският номер е уникален за всеки абонат и под него може да има активирани една или няколко SIM карти на обща фактура. Той се използва за заплащане на задълженията към Yettel.
Можеш да направиш проверка на своя клиентски номер по следните начини:
в мобилното приложение Yettel в меню Сметки
през безплатната услуга My Menu *123# опция 4, след това избираш опция 5 или накратко набираш *123*4*5#
през автоматичното информационно обслужване на номер 123
онлайн в уеб портала Yettel, в меню Сметка и плащанe > Е-фактура
на първата страница на твоята хартиена фактура
с изпращане на SMS с текст„11” на номер 1000
Можеш да платиш твоите задължения към Yettel и по банков път. За целта е необходимо да знаеш своя персонален IBAN.
Можеш да провериш своя персонален IBAN по следните начини:
в мобилното приложение Yettel в меню Сметки
онлайн в уеб портала Yettel, в меню Сметка и плащанe > Е-фактура
на първата страница на твоята хартиена фактура
през безплатната услуга My Menu *123# опция 4, след това избираш опция 5 или накратко набираш *123*4*5#
с изпращане на SMS с текст„11” на номер 1000
Когато плащаш по банков път, трябва да знаеш:
Ако притежаваш повече от един клиентски номер, то всеки клиентски номер ще има различен персонален IBAN
Персоналният IBAN е запазен за потребителите на Yettel в Ситибанк Европа, клон България и е уникален за всеки клиентски номер.
Таксите и комисионните на банките при плащане по банков път можеш да провериш в използваната от теб банка.






