Jump to main content
ЧАСТНИ КЛИЕНТИ БИЗНЕС КЛИЕНТИ YETTEL ПОРТАЛ БИЗНЕС ПОРТАЛ
Устройства
Планове
TV и Интернет
Услуги
Помощник
За Yettel

С какво можем да помогнем?

The content was last modified on Jun 24, 2024, 9:37:50 AM

Какво е MAX?

MAX за първи път обединява на едно място предложения на Warner Bros, HBO, Max Originals, DC, Cartoon Network, а има и още:

  • Ексклузивен достъп до най-популярните Warner Bros. заглавия и Max Original предложения с български субтитри;
  • Съдържание с дублаж на български;
  • Full HD
  • Възможност да инсталираш MAX на неограничен брой различни устройства с един абонамент. Едновременно можеш да гледаш на 2 от регистрираните устройства.
  • Възможност за гледане на съдържание офлайн.

Как да активираш достъп до MAX?

  1. Влез в приложението Yettel.
  2. Активирай услугата в позиция или като допълнителен пакет.
  3. Посети www.max.bg или приложението Мах, за да се регистрираш. Ако имаш съществуващ профил в MAX, трябва да прекратиш текущия си абонамент преди да започнеш да ползваш достъп до услугата през Yettel.
  4. За да се регистрираш, избери опция Вход -> Регистрирай се през оператор, след което въведи получения в приложението Yettel верификационен код.
  5. Ако си ползвал преди това HBO MAX през Yettel, избери опцията за Вход и влез със своите съществуващи имейл и парола.
  6. При създаване на профила следва да се запознаеш с общите условия на доставчика на приложението и да ги приемеш. Yettel ти пожелава приятно гледане.

Вход за съществуващи клиенти:

  1. От началния екран избери опция „Влез“
  2. Ако имаш съществуващ акаунт, трябва да влезеш със съществуващите си имейл и парола

Регистрация на нов потребител:

  1. От същия екран по-горе избери опцията “Свържете своя доставчик”.
  2. На следващия екран за избор на доставчик избери Yettel.
  3. Въведи регистрационния код, получен при активиране на услугата през приложението Yettel.
  4. Завърши регистрацията си.

Активирай MAX като допълнителен пакет

Тестови период

  • 1 месец

Активация

  • През мобилното приложение Yettel

Активирай MAX в позиция към тарифен план

Период без заплащане

  • 6/12/24 месеца

Активация

  • През мобилното приложение Yettel
7.99 лв./мес. 4.09 евро/мес.

Периодът без заплащане може да бъде 6, 12 или 24 месеца в зависимост от посоченото в договора на Вашата мобилна услуга.

Посочената цена важи при активиране на услугата в позиция след периода без заплащане и важи за мобилни услуги, за които е сключен договор с Yettel след 05.02.2024г. За мобилни услуги, за които последния договор е сключен преди тази дата, може да проверите приложимата цена в условията на договора си или в мобилното ни приложение Yettel App.

Свали приложението MAX от тук

Хитови предложения

Аквамен и изгубеното кралство
Режимът
Животът и смъртните случаи на Робърт Дърст
Успокой топката 2
Съпричастният
Истински детектив - Тъмната страна
Аквамен и изгубеното кралство
Режимът
Животът и смъртните случаи на Робърт Дърст
Успокой топката 2
Съпричастният
Истински детектив - Тъмната страна
Нулиране при телефон, таблет или компютър yettel.chevronDown yettel.chevronUp
  1. Направи едно от следните неща:

    • От екрана за вход в Max избери Забравена парола?

    • Отиди на max.com/forgot-password.

  2. Въведи имейл адреса за акаунта си в Max (или HBO Max) и избери Изпращане. Забравили сте имейл адреса за акаунта си?

  3. Провери входящата си поща за имейл съобщение относно нулиране на паролата за Max. Това съобщение трябва да пристигне до няколко минути.

  4. Отвори последното съобщение относно нулирането на паролата и натисни Нулирайте паролата си.

  5. Въведи нова парола и избери Запазване.

Сега влез с имейл адреса и новата парола на акаунта си.

Ако не си получил имейл съобщение за нулиране на паролата за Max, виж Не мога да нулирам паролата си.

Apple TV yettel.chevronDown yettel.chevronUp
  1. Отвори Max на вашия Apple TV и избери Вход.

  2. Избери Използвайте дистанционното.

  3. Избери Забравена парола?

  4. Въведи имейл адреса за акаунта си в Max (или HBO Max) и избери Изпращане. Забравили сте имейл адреса за акаунта си?

  5. Провери входящата си поща за имейл съобщение относно нулиране на паролата за Max. Това съобщение трябва да пристигне до няколко минути.

  6. Отвори последното съобщение относно нулирането на паролата и натисни Нулирайте паролата си.

  7. Въведи нова парола и избери Запазване.

Сега влезте с имейл адреса и новата парола на акаунта си.

Ако не си получил имейл съобщение за нулиране на паролата за Max, вижте Не мога да нулирам паролата си.

Потърсете имейл съобщението yettel.chevronDown yettel.chevronUp
  • Прегледайте всичките си имейл акаунти за съобщение от Max (ако преди сте имали абонамент за HBO Max, пробвайте да потърсите за HBO Max).

  • Не забравяйте да прегледате всички папки на входящата поща (в т.ч. „Промоции“, „Нежелани съобщения“ и „Спам“).

Когато намерите имейл акаунта, който е свързан със съобщенията от Max (или HBO Max), опитайте да влезете със съответния имейл адрес.

Намерете имейл адреса за акаунта си в настройките yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Ако сте влезли през дадено устройство, ето как да намерите какъв е имейл адресът на акаунта:

  1. В Max направете едно от следните неща:

    • Телефон, таблет или компютър: Изберете профила си и след това Акаунт.

    • Телевизионно устройство: Изберете иконата за настройки

      и след това Акаунт.

  2. Отбележете си имейл адреса на акаунта.

Опитайте с друг имейл адрес yettel.chevronDown yettel.chevronUp


Имате ли друг имейл адрес, който би могъл да е свързан с акаунта? Ако случаят е такъв, опитайте следното:

  1. Отидете на max.com/forgot-password.

  2. Въведете друг имейл адрес и изберете Изпращане.

  3. Изчакайте няколко минути и проверете входящата си поща за имейл съобщение относно нулиране на паролата за Max.

Ако съществува акаунт, който е асоцииран с въведения имейл адрес, ще получите имейл съобщение за нулиране на паролата за Max. Ако не получите такова съобщение, пробвайте следните стъпки с всеки ваш имейл акаунт.


Какво различава Max от HBO Max? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Max включва обновен и разширен каталог с истории за истински престъпления, документални филми, риалитита, готварски формати, семейство и дом, както и спортни събития на живо:

Max включва:

Най-доброто от HBO Max: Гледайте култови сериали, хитови филми и още от HBO, Warner Bros., Cartoon Network и Вселената на DC.

Фаворити от Discovery: Най-добрите заглавия за реалната страна на живота и още много.

Промените в новия Max:

  • Усъвършенствано персонализиране и подобрено търсене

  • Подобрено представяне

  • Улеснено влизане и използване

  • PIN за профилите за възрастни и деца

  • Нови hubs, включително жанрове

Как да получа достъп? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Избери някой от нашите тарифни планове, който предлагат възможност да ползваш услугата, като я активираш в позиция в плана, или пък я активирай като допълнителен пакет.

На колко устройства мога да ползвам услугата? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

С един абонамент можеш да инсталираш Max на неограничен брой различни устройства, но можеш да гледаш едновременно на 3 от тях.

Откога започват да текат месеците, през които мога да ползвам услугата в позиция без допълнително заплащане? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

От датата на подписване на договора за наш план.

Откъде мога да сваля мобилното приложение? yettel.chevronDown yettel.chevronUp
Мога ли по всяко време да прекратя ползването на допълнителен пакет или на позиция, предоставящи достъп до услугата? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Да. През приложението Yettel по всяко време можеш да спреш подновяването на допълнителния пакет или да премахнеш услугата от позиция.

Как мога да тествам услугата? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Ако планът ти включва достъп до позиции за дигитални услуги, можеш да активираш услугата в свободна такава. Ако нямаш свободна позиция или пък искаш в нея да активираш друга услуга, можеш да я активираш като допълнителен пакет. Ако услугата е активирана в позиция, я ползваш без допълнително заплащане за определен период, в зависимост от абонаментния ти план. Ако решиш да я активираш като допълнителен пакет и никога преди това не си я ползвал (в позиция или като допълнителен пакет), първият ти месец ще е безплатен, за да можеш да прецениш дали ти харесва. След изтичане на тестовия период, за услугата се начислява стандартен месечен абонамент за допълнителния пакет според обявената по-горе цена.

Аз вече ползвам самостоятелно услугата. Как мога да се прехвърля да я ползвам като клиент на Yettel? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Спираш абонамента, който плащаш за Max и сключваш нов договор с Yettel за тарифен план, който включва позиции за достъп до дигитални услуги или я активираш като допълнителен пакет през приложението Yettel. След това следваш стъпките, описани в таб Вземи Max.

При деактивиране на услугата през приложението Yettel, кога спира достъпът ми до нея? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Ако услугата е активирана като допълнителен пакет, прекратяването на достъпа влиза в сила след изтичане на периода за ползване на пакета.
Ако услугата е активирана в позиция, деактивирането ѝ в позиция прекратява достъпа до нея веднага. Деактивация на услугата в позиция, преди да е минал месец от активацията ѝ, ще доведе до заключване на позицията и тя ще бъде означена като „недостъпна позиция“ до изтичане на този срок.

Мога ли да ползвам услугата в чужбина? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Съдържанието на услугата е достъпно на територията на Република България и в рамките на ЕС за потребители, които временно пътуват извън България.
Поради излизането на Великобритания от Европейския съюз, Регламнетът за трансгранична преносимост на услугите за онлайн съдържание вече няма да е в сила на територията на страната. Абонати, регистрирали услугата Max в България, ще имат ограничен достъп до ползването ѝ на територията на Великобритания. При опит за възпроизвеждане на съдържание, на екрана ще се появи съобщение, уточняващо, че поради наложените промени, услугата вече не е налична.

Мога ли да ползвам достъп до услугата през целия период на договора ми, ако не съм я активирал в позиция по време на периода без допълнително заплащане? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Ако не си активирал достъп до услугата в позиция през периода без допълнително заплащане, можеш да я активираш в позиция и през останалото време от твоя договор, но срещу допълнително месечно заплащане на преференциална цена.

Активирал съм услугата в позиция, но не съм я ползвал през периода без допълнително заплащане, трябва ли да заплащам допълнително за нея през останалото време от договора ми? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Ако услугата е активирана в позиция и не я деактивираш при приключването на периода без допълнително заплащане, ще бъдеш допълнително таксуван месечно на преференциална цена, независимо дали си се възползвал от достъпа си до услугата, или не.

Мога ли да споделя данните си за достъп с друг? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Не. Услугата е за лично ползване и единствено лицето с предоставен достъп от Yettel трябва да има достъп до тези данни.

Мога ли да ползвам Max на телевизора си? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Да, можеш да ползваш Max на телевизор чрез Chromecast или Airplay. Ако телевизорът ти е смарт, можеш да свалиш приложението на Max и да влезеш с имейл и парола. В профила ти през мобилното приложение или уеб версията и в меню Устройства, ще видиш код, който трябва да въведеш на телевизора си.

Мога ли да свалям съдържание, което да гледам без интернет връзка? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

За определени филми и сериали, можеш да сваляш съдържание, което да гледаш след това без интернет връзка. Гледането на изтегленото съдържание може да бъде започнато в рамките на 30 дни. Ако е започнато гледането и след това е спряно, повторно започване на гледане може да започне в рамките на 48 часа. При изход от профила, сваленото съдържание се изтрива.

Какво да правя, ако съм забравил паролата си? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Ако си забравил паролата си, отиваш на , https://www.max.com/bg/en, натискаш бутона Вход -> Вход през оператор и избираш опцията забравена парола.

Мога ли да сменя имейл адреса, с който съм регистриран? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Да. Отиваш на https://www.max.com/bg/en и кликаш върху потребителското си име горе вдясно. Сменяш имейл адреса, изписан в полето, с новия, който искаш да ползваш и натискаш бутона Запази.

Съвместими устройства и технически изисквания yettel.chevronDown yettel.chevronUp

За да можеш да гледаш съдържанието на Max, освен активен достъп до услугата е необходимо да имаш свързано с интернет устройство, което да поддържа приложението.

Провери дали твоите устройства са сред тези, които поддържат Max:

*От 14.01.2020г. спира поддръжката на приложението HBO GO за моделите с операционна система Netcast. За тези модели приложението няма да функционира.

Всеки петък изненади

Свали приложението за достъп до всички услуги

-
-