Какво е Капитал?
Капитал е българско издание за бизнес, икономика и политика. Предназначено за предприемачи, професионалисти, експерти и граждани с позиция. Капитал селектира най-важните събития и обяснява какво се случва, защо се случва и какво следва. Капитал дава фактите компетентно и точно, представя аргументирана позиция, за да може информацията да е полезна за вземането на информирани решения за бизнеса или личния просперитет.
Дигиталният достъп до Капитал , предоставян от Yettel, включва пълен достъп до статиите на capital.bg, целия 30-годишен архив, информация от бизнес доклади и класации на фирми, тематични и лайфстайл издания, ежедневни бизнес емисии и специализирани бюлетини.
Как да активираш Капитал?
- Влез в приложението Yettel.
- Активирай услугата в позиция или като допълнителен пакет.
- Влез в уебсайта capital.bg, избери бутона „Вход“ и след това опцията „Вход с Yettel".
- При влизане в твоя профил, потвърди телефонния си номер с кода, който ще получиш с SMS.
- Запознай се с общите условия на доставчика на услугата и ги приеми.
- Използвай всички функционалности на Капитал като въведеш адреса на своята електронна поща.
Активирай Капитал като допълнителен пакет
Валидност
- 1 месец
Активация
- През мобилното приложение Yettel
С Капитал - дигитален абонамент получаваш:
- Пълен достъп до всички статии на www.capital.bg
- Неограничен достъп до всекидневни новини, седмични анализи и коментари
- Достъп до 30-годишния архив на Капитал
- Ексклузивни имейл бюлетини за абонати
- "Бизнес закуска" - всяка сутрин редакторска селекция бизнес новини
- "Новият брой" - всеки петък анализ на седмицата от главния редактор
- Възможност за получаване на тематични бюлетини по избор
- Мобилно приложение “Kaпитал” за iOS и Android
- Бърз и удобен достъп до съдържанието
- Сутрешна и вечерна емисия бизнес новини
- Offline режим на четене и запазване на статии за по-късно
- Достъп до статии от бизнес доклади, класации и специални издания
- Анализи за развитието на отделни икономически сектори
- Информация за новости и тенденции в различни сфери на бизнеса
- Успешните истории на най-големите и динамични компании
Детайли за абонамента на Капитал могат да се намерят и на сайта: www.capital.bg. Абонаментният план отговаря на "Месечен дигитален абонамент на Капитал“.
Избери някой от нашите тарифни планове, които предлагат възможност да ползваш услугата.Можеш да я активираш като позиция в плана или като допълнителен пакет.
Можеш да четеш Капитал през сайта и мобилната му версия или да изтеглиш безплатно мобилното приложение Капитал и да го инсталираш на колкото си искаш устройства. С един абонамент можеш да четеш в максимум на три устройства едновременно.
От датата на подписване на договора ти за наш тарифен план.
Ако планът ти включва достъп до позиции за дигитални услуги, можеш да активираш услугата в свободна такава. Ако нямаш свободна позиция, можеш да я активираш като допълнителен пакет. Ако услугата е активирана в позиция, я ползваш без допълнително заплащане за определен период, според абонаментния ти план. Ако решиш да я активираш като допълнителен пакет и никога преди това не си я ползвал (в позиция или като допълнителен пакет), първият ти месец ще е безплатен, за да можеш да прецениш дали ти харесва.
От Google PlayStore или от iOS App Store .
Да, през приложението Yettel можеш по всяко време да спреш подновяването на допълнителния пакет или да премахнеш услугата от позиция.
Спираш абонамента, който плащаш за Капитал. Сключваш нов договор с Yettel за някой от нашите тарифни планове, който включва позиции за достъп до дигитални услуги или я активираш като допълнителен пакет през приложението Yettel. След това следваш стъпките, описани в таб „Вземи Капитал“.
-
Ако услугата е активирана като допълнителен пакет, прекратяването на достъпа влиза в сила след изтичане на периода за ползване на пакета.
-
Ако услугата е активирана в позиция, деактивирането ѝ в позиция прекратява достъпа до нея веднага. Деактивация на услугата в позиция, преди да е минал месец от активацията ѝ, ще доведе до заключване на позицията и тя ще бъде означена като „недостъпна позиция“ до изтичане на този срок.
Съдържанието на услугата е достъпно на територията на Република България, както и в рамките на ЕС за потребители, които временно пътуват извън България.
Ако не си активирал достъп до услугата в позиция през периода без допълнително заплащане, можеш да я активираш в позиция и през останалото време от твоя договор, но срещу допълнително месечно заплащане на преференциална цена.
Ако услугата е активирана в позиция и не я деактивираш при приключването на периода без допълнително заплащане, ще бъдеш допълнително таксуван месечно на преференциална цена, независимо дали си се възползвал от достъпа си до услугата, или не.
Не. Услугата е за лично ползване и единствено лицето с предоставен достъп от Yettel трябва да има достъп до тези данни.
За да използваш всички функционалности, включени в услугата, доставчикът изисква електронна поща на всеки потребител.
Трябва да провериш дали имаш абонамент към профила, с който си влязъл в сайта. Това може да направиш от най-горната лента в сайта или иконата за профил, ако си на мобилно устройство. Към информацията за профила е изписано дали имаш абонамент за Капитал. Ако имаш абонамент, но на профила, с който си влязъл в сайта, няма индикация за такъв, възможните опции са: влязъл си с друг профил, все още не си активирал дигиталния си достъп.