Login to see your personalised offers Log in

Login to see your personalised offers

Мобилен интернет общи въпроси

You are here

В случай на използване от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ на каквито и да е настройки на устройството или на допълнителни услуги/браузъри/настройки влияещи на начина на отчитане на използвания от потребителя интернет трафик от страна на Yettel България и/или на отчитане на източника на интернет връзката, е възможно определени услуги предоставяни от Yettel или от трети страни, към които таксуването за използваните към тях услуги може да се осъществи посредством таксуване на услугите към сметката на потребителя към Yettel, да не могат да бъдат активирани и/или да не могат да функционират правилно и/или съгласно предназначението им. Допълнително, в хипотезата на предходното изречение, Yettel не гарантира, че използваният през мобилната му мрежа интернет трафик към някое от приложенията, включени в предоставените по абонаментния план на потребителя Трафик пакети, ще се отчита към предоставените мегабайти по съответния Трафик пакети, който е активен към абонаментния план на потребителя, а не към основния пакет с мегабайти на максимална скорост за общо ползване.
Was this helpful?
За да проверите входящите си съобщения към използваната от Вас SIM карта, чрез интернет модем, първо следва да се свържете с него чрез друго устройство, например лаптоп, мобилен телефон, таблет. Чрез интернет браузър следва да въведете един от следните адреси: http://192.168.8.1 за модеми HUAWEI E8377 4G CarFi, HUAWEI E5577, HUAWEI E3372, HUAWEI E3531 или http://192.168.0.1 за модем 3G ДЖОБЕН РУТЕР D-LINK DWR-730, след което следва да въведете потребителско име и парола (по подразбиране и двете са admin). След това следва да отидете в настройки, откъдето може да влезнете във входящата кутия на съобщенията и съответно да изпращате такива.
Was this helpful?