Search
Filter by content type:
Smart Accessories ()
Accessories ()
Services ()
Период за регистрация за участие в Кампанията: 09:30:00 часа на 20-и септември 2019г. до 23:59 на 26-и септември 2019г.
Условия на кампанията - 155 KB
For you
MyTelenor mobile portal gives you access to one incredible mobile world only for you. Here you will find variety of mobile content and services, designed especially for you and compatible with your handset.
Now you can browse the home portal absolutely free of charge* and the GPRS traffic for download and streaming content for the portal is also free of charge.
MyTelenor mobile portal offers:
За ограничаване/повторно пускане на някоя или всички от изброените услуги може да подадете заявление в магазин от търговската мрежа на Yettel.
Период на кампанията: от 24.11.2017 до 31.01.2018 г.
Условия на кампанията - 101 KB
Пълните условия на кампанията " Обади се на Дядо Коледа" валидни за периода 3-ти до 23-ти декември 2016г.
Общите условия на кампанията Обади се на Дядо Коледа.FAQ ()
Цените за мобилен интернет, който не е включен в твоя план или допълнителен пакет, можеш да намериш тук.
Тук ще ти обясним какъв е общият принцип на таксуване на обаждания, когато разговорът бъде пренасочен.
Когато си активирал услугата Пренасочване на обаждане, щом някой се обади на твоя номер, разговорът се пренасочва, а ти плащаш по тарифата за изходящо обаждане към номера, към който се осъществява пренасочването.
Например:
А ползва услугата Пренасочване на обаждане и C се обажда, като разговорът се пренасочва към номер B. А плаща за пренасочването по тарифа за стандартен разговор към номер на съответния оператор, в мрежата на който се намира B .
Пакетът с 200 GB е за Интернет на максимална скорост в рамките на един месец. След изчерпването на пакета можеш да продължиш да използваш с неограничен обем данни, но с намалена скорост от максимум 2/2 Mbps за сваляне и за качване. С началото на новия отчетен период, ще получиш нови 200 GB на максимална скорост. Можеш да активираш и допълнителен пакет „Добави 25 GB“ или „Добави 50 GB“ за домашен интернет на максимална скорост през мобилното приложение Yettel.
Да. От страницата „Настройки за известия“, която е достъпна през раздел „Сметка и плащане“ > Е-фактура > „Настройки“, от маркирайте типа или типовете известие и запишете промените с бутона "Запази".
На първо място трябва да се увериш, че SIM картата и телефонът ти (или друго мобилно устройство) поддържат технологията 4G/LTE.