Как да получа достъп до своите електронни фактури?
You are here
Когато електронен достъп до фактури в приложението Yettel или уеб портала Yettel се осъществява от твой номер, за който си задал права на „Основен номер“ или „Номер на Администратор“, чрез този номер с такова ниво на оторизация ще можеш да виждаш:
- данни за текущото потребление на номера, с който си влязъл в предпочитания от теб дигитален канал
- фактури по всички твои клиентски номера
- детайлизирани сметки, съдържащи обобщена информация, за всички твои номера
- детайлизирани справки за тези твои номера, за които си заявил такива подробни справки
Когато електронен достъп до фактури в приложението Yettel или уеб портала Yettel се осъществява от твой номер, за който си задал права на „Оторизиран номер“ или от номер, за който не са зададени права от теб, чрез този номер ще можеш да виждаш:
- данни за текущото потребление на номера, с който си влязъл в предпочитания от теб дигитален канал
- детайлизирана сметка, съдържаща обобщена информация, само за този номер;
- детайлизирана справка само за този номер, ако си заявил такава
Ако имаш само един номер, след като създадеш своя Yettel профил, с който можеш да влизаш в приложението Yettel и уеб портала Yettel, ще получиш електронен достъп до фактурите си с права като „Основен номер“.