Skip to main content

Мобилни услуги

Submitted by Anonymous (not verified) on
Faqs FAQ

Въпроси и отговори

С услугата "Пренасочване на обаждане" от Yettel можеш да прехвърляш входящите си повиквания към друг телефонен номер (мобилен или фиксиран). Ако не искаш или не можеш да се обадиш, но и не те устройва напълно да игнорираш обаждане, или ако батерията на телефона ти е изтощена, активирай услугата "Пренасочване на обаждане". Тази услуга на Yettel ти дава различни опции за реакция при входящо обаждане и различни начини на таксуване, според ползвания абонаментен план.

При активиране на услугата "Пренасочване на обаждане" обажданията към избран номер се пренасочват към друг, който е по-удобен – фиксиран или мобилен.

Когато си активирал услугата "Пренасочване на обаждане", щом някой се обади на твоя номер, разговорът се пренасочва, а ти плащаш по тарифата за изходящо обаждане към номера, към който се осъществява пренасочването.

Например:
А ползва услугата Пренасочване на обаждане и C се обажда, като разговорът се пренасочва към номер B. А плаща за пренасочването по тарифа за стандартен разговор към номер на съответния оператор, в мрежата на който се намира B .
Това означава, че ти, като потребител на тази услуга, ще плащаш всеки път щом ти се обадят и се осъществи пренасочване на обаждането към номер, който си посочил. Таксуването за пренасочване ще се осъществи по условията за изходящи обаждания на плана, за който си се абонирал. А ползва услугата Пренасочване на обаждане и C се обажда, като разговорът се пренасочва към номер B. А плаща за пренасочването по тарифа за стандартен разговор към номер на съответния оператор, в мрежата на който се намира B .

Пренасочването на обаждания и таксуването могат да се осъществят по различен начин, според опцията, която си избрал.

Условно пренасочване
Имаш възможност да пренасочваш входящите обаждания по разнообразни начини, всеки от които представлява специфична комбинация от активация, опция за проверка и опция за премахване на пренасочването.
В този случай обаждането се пренасочва, според предварително уточнените условия за избрания начин на пренасочване:

•Пренасочване при изключен телефон или когато обаждането е към телефон в зона без покритие
•Пренасочване при заета линия
•Пренасочване при липса на отговор

Можеш да зададеш избрания от теб начин на пренасочване, като набереш съответния код от клавиатурата на твоя телефон и го потвърдиш с натискане на бутона/опцията за повикване (зелената слушалка): *Код за пренасочване* номер към който пренасочвате #
Щом се активира зададената опция за пренасочване, обаждането се таксува за изходящ разговор. Когато се намираш в роуминг, пренасочването на обаждането ще се таксува като входящо и изходящо обаждане в роуминг според тарифния план. "

Безусловно пренасочване
Това е услугата на Yettel "Пренасочване на всички обаждания" и щом я активираш, разговорът се пренасочва винаги – дори  когато телефонът ти е включен.
Заплащаште за изходящо повикване към номера, към който е извършено пренасочването според условията на националния ти тарифен план. Ако сите в роуминг няма допълнително таксуване за роуминг услуга.
Мобилният телефон, от който става пренасочването няма да звъни, докато не отмениш пренасочването независимо от случая.
Ако си активирал едновременно "Пренасочване на всички обаждания" и друг вид пренасочване, валидна ще бъде настройката "Пренасочване на всички обаждания", докато не я отмениш.  След отмяна на услугата "Пренасочване на всички обаждания", автоматично се възстановява действието на другите активирани опции за пренасочване, според тяхната настройка.

Петък с Yettel с нова визия

Играй всеки петък в приложението

Към приложението

Изтегли от

Google Play App Store App Gallery
Smartwatches