Jump to main content
ЧАСТНИ КЛИЕНТИ БИЗНЕС КЛИЕНТИ YETTEL ПОРТАЛ БИЗНЕС ПОРТАЛ
Устройства
Планове
TV и Интернет
Услуги
Помощник
За Yettel

С какво можем да помогнем?

Теленор стартира своята стажантска програма Hub by Telenor за шеста поредна година

Теленор стартира своята стажантска програма Hub by Telenor за шеста поредна година

Hub by Telenor дава възможност на младите хора за практически стаж, който не е само за лятото, продължителността на програмата е 12 месеца

Теленор България поставя начало на своята стажантска програма Hub by Telenor за шеста поредна година. Програмата цели да развие в бъдещите професионалисти ключови компетенции, които да им помогнат за уверен старт в кариерното развитие.

Общо 10 младежи ще получат шанса да заемат позиции в бизнес направления, като „Продажби“, „Маркетинг“, „Човешки ресурси“, „Финанси“, „Технологии“, „Юридическо подпомагане“. Подборът на участниците вече стартира и желаещите могат да подадат документи тук.

Стажът в Теленор е с продължителност от 12 месеца. През този период участниците натрупват ценен практически опит като част от екипите, работещи по реални проекти в компанията. В рамките на програмата за всеки стажант се изготвя индивидуален план за развитие, съобразен с реални бизнес и стратегически цели. По време на стажа участниците имат възможност да се включват и в различни инициативи, обучения и събития, подготвени специално за тях. Те също така получават всички придобивки, достъпни за служителите на компанията по време на стажа си.

„В Теленор България вярваме, че това да откриваме млади таланти, да се развиваме и растем заедно с тях, е важна част от нашата мисия и ценности. Ето защо през 2015 година стартирахме Hub by Telenor, а от тогава до днес повече от 60 млади хора са станали част от нея, като половината от тях са се присъединили към нашия екип на постоянен трудов договор. Програмата ни е различна с това, че тя не е лятна. Това е едногодишно предизвикателство, което дава на младите хора възможност да бъдат подкрепени в опознаването на телеком бизнеса, своето кариерно ориентиране и професионално развитие“, коментира Галина Чулева, главен директор „Управление на хора и култура“.

Teлeнop Бългapия e cpeд пeттe нaй-дoбpи paбoтoдaтeли в Бългapия зa 2021 гoдинa cпopeд пpecтижнaтa ĸлacaция Саrееr Ѕhоw Іndех 2021. Kлacaциятa e cъcтaвeнa нa бaзa cпeчeлeни бългapcĸи и мeждyнapoдни oтличия пpeз пocлeднитe тpи гoдини.

В Теленор България работят близо 1800 служители, като компанията непрестанно инвестира в развитието на техните експертни умения и професионални компетенции, така и в техните управленски и меки умения. Една от най-успешните практики на Теленор е програмата за грантове за придобиване на академични степени, сред които са образователни стипендии за еМBA, miniMBA, Chartered and Expert Qualifications като ACCA, CIM, CIMA, CISP, PMI както в България, така и в чужбина, допълнителни обучения по ключови компетенции Power BI, Strategic Marketing, big data and data science, change management, обучения за нови мениджъри, неограничен достъп до LinkedIn Learning ресурси.

Теленор предлага и множество придобивки, в това число допълнителна здравна застраховка, годишни медицински прегледи, психолог, масажи, спортни карти, офис библиотека, уникална офис среда, гъвкаво работно време, опции за велосипеди и автомобили под наем, различни традиционни инициативи в подкрепа на физическото, емоционално, личностно и професионално развитие на служителите.