Jump to main content
ЧАСТНИ КЛИЕНТИ БИЗНЕС КЛИЕНТИ YETTEL ПОРТАЛ БИЗНЕС ПОРТАЛ
Устройства
Планове
TV и Интернет
Услуги
Помощник
За Yettel

С какво можем да помогнем?

Специалната оферта те чака

В мобилното приложение Yettel те очаква предложение, което е подбрано специално за теб. Спести време и хартия, като подновиш договор с промо условия и изцяло дигитално тук:

Към приложението

Свали сега от Google Play, App Store или AppGallery.

image (5).png

image (4).png

image (3).png

Какво трябва да знаеш, когато подновяваш договора си през мобилното приложение:

1. Избираш едно от специално подбраните за теб предложения за нов тарифен план. В приложението ще откриеш до 3 плана със специални условия за настоящи клиенти.

2. Даваме ти възможност да прочетеш на спокойствие подробните условия на договора преди да го подпишеш.

3. Не е необходимо да имаш електронен подпис или да се регистрираш в приложения за идентификация.

4. Искаш към плана да добавиш телефон или имаш други въпроси? Не се колебай да ни питаш за условията или да си поръчаш и телефон на безплатен номер 0800 900 55.

Необходимо е само да имаш инсталирано приложението Yettel на смартфона си и номерът, с който си се регистрирал, да има права за сключване на сделки от разстояние.

Виж повече

Каква част от потреблението на електроенергия ще бъде покрито със сделката?

Сделката покрива директното потребление на Yettel и CETIN, т.е. потреблението, което дружествата заплащат директно към доставчици на електроенергия. В случая на Yettel, това е около 80% от общото ни потребление на електроенергия. В случая на CETIN - около 86% от потребление на дружеството.

Често задавани въпроси

Кога мога да подновя тарифния си план на специално подбраните условия? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Тарифният ти план може да се поднови по всяко време след изтичане на първия месец от подписването на последния ти договор.

Мога ли, ако съм подновил тарифния си план през приложението Yettel, да се откажа от новия си договорр? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Да, след подновяването на договора през мобилното приложение на Yettel, ще можеш да се откажеш от него в 14-дневен срок. За целта трябва да попълниш и да ни изпратиш формуляра, който е публикуван на този адрес и да го подадеш в някой от нашите офиси или да го изпратиш през контактната ни форма, подписан с квалифициран електронен подпис.

Кога ще влязат в сила условията на новия ми тарифен план? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Тарифният план влиза в сила веднага след електронното подписване на новия договор. Ще те уведомим с SMS, когато новите условия са вече валидни.

Мога ли да си закупя телефон на отстъпена цена допълнително след подновяване на договор през приложението Yettel, ако с подписването му не съм взел такъв? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Ако искаш да закупиш телефон по време на подновяването на условията за номера ти, можеш да се възползваш от офертите ни за устройства, след като се логнеш в нашия онлайн магазин. Там ще можеш да избереш и специален тарифен план при покупка на устройството.

Ще получа ли копие на моя договор след подписването му през приложението Yettel? Мога ли да го получа на хартия? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Ще получиш договора на електронен носител, който ще бъде винаги достъпен за преглед или отпечатване в секция „е-Документи“ под раздел „Моят план“ в приложението Yettel.

Мога ли да подновя договора на друг номер през приложението Yettel ? yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Да, можеш да подновиш договора на друг номер, който е регистриран на твое име, в приложението Yettel. За целта е необходимо номерът, с който си се регистрирал в приложението да бъде със зададено ниво на оторизация „Основен номер“.

Великден с Yettel

Очакват те нови изненади

-
-