Често задавани въпроси
Тарифният ти план може да се поднови по всяко време след изтичане на първия месец от подписването на последния ти договор.
Да, след подновяването на договора през мобилното приложение на Yettel, ще можеш да се откажеш от него в 14-дневен срок. За целта трябва да попълниш и да ни изпратиш формуляра, който е публикуван на този адрес и да го подадеш в някой от нашите офиси или да го изпратиш през контактната ни форма , подписан с квалифициран електронен подпис.
Тарифният план влиза в сила веднага след електронното подписване на новия договор. Ще те уведомим с SMS, когато новите условия са вече валидни.
Ако искаш да закупиш телефон по време на подновяването на условията за номера ти, можеш да се възползваш от офертите ни за устройства, след като се логнеш в нашия онлайн магазин. Там ще можеш да избереш и специален тарифен план при покупка на устройството.
Ще получиш договора на електронен носител, който ще бъде винаги достъпен за преглед или отпечатване в секция „е-Документи“ под раздел „Моят план“ в приложението Yettel.
Да, можеш да подновиш договора на друг номер, който е регистриран на твое име, в приложението Yettel. За целта е необходимо номерът, с който си се регистрирал в приложението да бъде със зададено ниво на оторизация „Основен номер“.