Jump to main content
ЧАСТНИ КЛИЕНТИ БИЗНЕС КЛИЕНТИ YETTEL ПОРТАЛ БИЗНЕС ПОРТАЛ
Устройства
Планове
TV и Интернет
Услуги
Помощник
За Yettel

С какво можем да помогнем?

  • Services
  • Презареждане с ваучери

Презареждане с ваучери

Презареждане с ваучери

Можете да презаредите кредита по предплатената си карта, като закупите нов ваучер от търговската мрежа на Yettel или от магазините на партньорската ни мрежа.

Разполагате с избор от ваучери от 6 лв, 8 лв, 10 лв, 20 лв и 40 лв. (валидни до изчерпване на количествата).

Как работи yettel.chevronDown yettel.chevronUp
Закупете избран ваучер за презареждане на кредит и прочетете указанията за използването му, написани върху него.
Презареждане на кредит безплатно през мобилния ви телефон

Въведете 115, номер на ваучера, # и ОК/ бутона за набиране.

Примерен формат: 115123456789000# и ОК/ бутона за набиране.

Ще получите потвърждение за заредената сума. Този начин на презареждане можете да използвате и когато сте в роуминг.

Презареждане през автоматично информационно обслужване

Можете да презаредите вашия кредит, като се обадите от вашия мобилен телефон на номер 123 (0,15лв. на обаждане) или от друг мобилен или стационарен телефон на номер 089 1330 (0,47 лв./мин. с ДДС за абонати на Yettel) и следвате инструкциите на Автоматичното информационно обслужване.

Период на валидност на предплатената карта и на кредита
  • Стандартен предплатен план на Yettel

  • Предплатен план Приятели

  • Предплатен план Yettel

  • Предплатен план GoWeb

Период на валидност при активация на картата

карта

365 дни

кредит

60 дни

Презареден кредит (сума за разговори)

 

6.00 лв. до 9.99 лв.

10.00 лв. или повече*

Удължаване периодът на валидност на кредита (картата), в случай че текущият е по-малък от периода на валидност, който се предвижда за новото презареждане

карта

365 дни

395 дни

кредит

60 дни

90 дни

При зареждане на карта, ползваща предплатен план, различен от посочените по-горе, валидността на кредита (картата) се увеличава със 60 или 90 дни (съответно за презареждания на стойност 6,00-9,99 лв. или 10 и повече лв.*), в случай че оставащият период на валидност на кредита (картата) е по-малък от периодa на валидност, който се предвижда за новото презареждане.

*За презареждане от 10 лева или повече ще се считат и няколко презареждания, с обща стойност 10 лв. или повече, направени в рамките на 30 дни.

В случаите, в които текущият период на валидност на картата (и/или на кредита), която се зарежда, е по-голяма от периода на валидност на кредита (картата), който се предвижда за съответно презареждане, то текущият период на валидност на картата (или на кредита) няма да се промени.

Ако не бъде направено презареждане в рамките на периода на валидност на текущ кредит, то той се губи.

Ако периодът на валидност на картата не бъде удължен, то тя ще се деактивира автоматично след изтичането му и повече няма да можете да използвате този мобилен номер. В този случай се губят наличния кредит и неизразходеното включено потребление.

ВАЖНО!

След направено презареждане, ще бъдете уведомени с SMS за периодa на валидност на кредита.

При проверка на валидността на кредита през My Menu или през Автоматичното информационно обслужване, с избор на 123 , вие ще получите информация само за неговата валидност. Информация за периода на валидност на картата можете да получите от Автоматичното информационно обслужване, с избор на 123 и опцията „Връзка със сътрудник от отдел обслужване на клиенти“ .

Автоматичното информационно обслужване - 0,15 лв./обаждане
Отдела за обслужване на клиенти - 0,15 лв./обаждане