Система за автоматично обслужване
С обновената Система за автоматично обслужване имаш много възможности да избираш и управляваш своите услуги. Системата за автоматично обслужване ти позволява да:
• провериш клиентски номер;
• добавяш допълнителни пакети за разговори, SMS и МВ с различен обем и валидност, ако си клиент на предплатен план;
• проверяваш текущата си сметка или кредит (баланс), налични минути, SMS и MB;
• активираш или деактивираш роуминг;
• презареждаш предплатен номер;
• променяш номера от група За приятели;
• активираш функция CLIR.
В случай че искаш да се свържеш с Отдела за обслужване на клиенти, но всички оператори са заети в момента, системата ще те информира какво е средното време за изчакване.
Важно е да знаеш, че функциите от менюто за автоматично обслужване и възможностите за промени и добавяне на услуги, които ще чуеш, зависят от услугите и плана, който ползваш – предплатен или абонаментен. Например, ако си на предплатен план, който позволява да добавиш допълнителен пакет с интернет, то тогава ще чуеш и такава гласова опция от системата.
За да използваш Системата за автоматично обслужване, набери номер 123. Връзката с Автоматичното информационно обслужване и с Отдела за обслужване на клиенти се таксува еднократно независимо от продължителността, както следва:
- 0,024 лв. с ДДС за номера на абонаментен план.
- за предплатени номера
Отдела за обслужване на клиенти |
Автоматичното информационно обслужване |
Цена | Цена |
0,15 лв./мин. |
0,15 лв./мин. |
Внимание: Когато сте в роуминг в зона ЕС, връзката с Автоматичното информационно обслужване и с Отдела за обслужване на клиенти се таксува според цената на минута за обаждане към национални мрежи според предплатения план. Когато сте в роуминг в държава извън зона ЕС, връзката се таксува като обаждане до България според стандартните цени за роуминг план Travel'n'Talk.