Login to see your personalised offers Log in

Login to see your personalised offers

Ограничаване на повикванията

Ако някой друг използва телефона ти, е удобно и разумно да разчиташ система за контрол на разходите. Също е разумно да контролираш моментите и ситуациите, в които да провеждаш разговори с мобилния си телефон Така няма да има неприятни изненади, когато плащаш месечната си сметка. Тъкмо това е ползата от гласовата услуга на Теленор Ограничаване на повикванията.

Услугата Ограничаване на повикванията премахва възможността за осъществяване на входящи и изходящи разговори.

Можеш да настроиш ограничаването на повикванията да става, според зададени от теб критерии – най-вече свързани с моментите, в които си в чужбина.

Ограничаване на повиквания по твой избор

За да приложиш ограничение на повикванията по твой избор, въведи в мобилния си телефон посочените код и парола и натисни зелена слушалка:

Ограничаване на повикване
  Активиране Деактивиране Проверка
Изходящи международни разговори *331* парола # #331* парола # *#331#
Входящи разговори, когато сте извън България *351* парола # #351* парола # *#351#
Изходящи CSD обаждания с данни с изключение на SMS ##002# *33*парола*20# *33*парола# *#33#
Всички изходящи разговори *33* парола # #33* парола # *#33#
Всички входящи разговори *35* парола # #35* парола # *#35#

Стандартната парола за ограничаване на повикванията е 0000, но можеш да я смениш и да въведеш своя парола. Как? Въведи *03*330* старата парола * новата парола * новата парола #.

Ограничаването на повикването по твой избор е безплатно, а стойността на таксата за услугата Получаване на входящ трафик при незаплатено в срок задължение можеш да видиш в действащия ценоразпис на Теленор.

Получаване на входящ трафик при незаплатено в срок задължение*

Щом активираш тази услуга, ще продължиш да получаваш входящ трафик, дори и след изтичане на срока за плащане на фактурата.

Ето и основните параметри на услугата:
Услугата Получаване на входящ трафик при незаплатено в срок задължение се предоставя на всички клиенти на абонаментни планове на Теленор, които не са заплатили в срок задължение по издадена фактура.
От тази услуга на Теленор не могат да се възползват потребители в роуминг.
Такса за услугата дължат и заплащат само крайни потребители на Теленор – физически лица
Таксата е еднократна и в размер 0,90 лв. с ДДС. Начислява се веднъж при незаплатено задължение и след изтичане на срока за плащане на задължение по издадена фактура, а нейният размер не зависи от броя на получените обаждания/SMS-и. При ново неплащане в срок на задължение по издадена фактура се дължи нова такса.
Таксата се начислява за всеки номер във фактурата, чието заплащане не е извършено в срок.

В случай че искаш да се откажеш от услугата Ограничаване на повикванията или от услугата Получаване на входящ трафик при незаплатено в срок задължение, можеш да го направиш в срок не по-дълъг от 2 дни след активиране на съответната услуга за даден номер.

Отказ от една от тези две услуги може да бъде извършен с подаване на Заявление в магазин от търговската мрежа на Теленор.

*в сила от 01.06.2010.

Как да получиш услугата?

Получаваш услугата Ограничаване на повикванията автоматично при включване в мрежата на Теленор.

Услугата Получаване на входящ трафик при незаплатено в срок задължение се активира автоматично за всички клиенти на абонаментни планове на Теленор, в случай че не са заплатили в срок своите задължения.

Да