Обслужване на клиенти
24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината
Отделът за обслужване на клиенти отговаря на вашите въпроси и съдейства при решаването на възникнали проблеми.
Как работи
Автоматично информационно обслужване
За Автоматично информационно обслужване можете да се обадите от мобилния си телефон на номер123 или от всеки друг мобилен или стационарен телефон на 089 123.
Можете да:
• подновите кредита си за разговори
• получите информация за стойността и продължителността на последното обаждане
• получите информация за периода на активност на вашата SIM карта.
Можете да смените езика.
Стандартно заложен в системата за автоматични инструкции и съобщения е българският език. Можете да смените езика катоследвате инструкциите от Автоматичното информационно обслужване на номер 123.
Можете да смените тарифния си план.
Първоначалният избор на тарифен план не ви задължава да го ползвате винаги.
Във всеки един момент можете да го промените според нуждите си и да преминете към предплатен план:
• наберерете 123
• от Автоматичното информационно обслужване изберете опция Промоции, цени, услуги, избор и промяна на тарифа и връзка с оператор
• изберете опция Промяна.
• ще получите информация за активната в момента тарифа, след което ще бъдат изброени опциите за промяна. Следвайте инструкциите.
• при грешен избор можете да изберете отново, без да започвате процеса от самото начало
• при неволно избрана опция можете да излезете с "*"
• очаквайте SMS с потвърждение за извършената промяна
Можете да се информирате за:
•актуални Промоции
•цени на избрана от Вас
•Абонаментен или Предплатен план
•както и цени на предлаганите услуги
Връзка със сътрудник от отдел Обслужване на клиенти
От автоматичното информационно обслужване можете да изберете опция "Връзка с Оператор", където можете да получите:
• необходимата Ви информация
• съвет при конкретно възникнал проблем
Колко струва
Цена |
---|
0,15 лв./обаждане / 0,8 евро/обаждане |
Цена |
---|
0,15 лв./обаждане / 0,8 евро/обаждане |
Внимание: Когато сте в роуминг в зона ЕС и зона Великобритания, връзката с Автоматичното информационно обслужване и с Отдела за обслужване на клиенти се таксува според цената на минута за обаждане към национални мрежи според предплатения план. Когато сте в роуминг в държава извън зона ЕС и зона Великобритания, връзката се таксува като обаждане до България според стандартните цени за роуминг план Travel'n'Talk.
Как да получа услугата
С включването в мрежата на Yettel можете да използвате услугата Обслужване на клиенти.