Доклад по корпоративна отговорност на Теленор 2014 - page 29

Доклад по корпоративна отговорност на Теленор
ИНТЕРНЕТ ЗА ВСИЧКИ
Следваме концепцията „Интернет за всички“, като част от стратегията на Теле-
нор Груп и нашата дългосрочна стратегия за популяризиране на мобилния интернет
и ползването на смартфони. Българският пазар е малко по-специфичен в това отно-
шение, защото повечето клиенти все още използват така наречените фийчърфо-
20%
21%
22%
23%
24%
25%
25%
28%
0%
% потребители,
които използват
мобилен интернет
хиляди потребители
5%
10%
15%
20%
25%
30%
700
750
800
850
900
950
1000
1050
1100
Q1 2013
Q2 2013
Q3 2013
Q4 2013
Q1 2014
Q2 2014
Q3 2014
Q4 2014
ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА COCA COLA HELLENIC BOTTLING COMPANY БЪЛГАРИЯ
Използваме почти целия набор от мобилни услуги, които Теленор предлага на пазара.
Получаваме преференциални, гъвкави цени и условия на мобилна и фиксирана телефо-
ния, мобилни апарати, USB модеми, тарифни планове за разговори, роуминг и интер-
нет. Предоставените услуги покриват изискванията и нуждите на компанията и
подпомагат ежедневния работен процес.
Порталът за бизнес клиенти, разработен конкретно за нашата организация, зна-
чително улеснява всекидневната работа и в двете компании. Благодарение на него
почти цялата необходима информация се набавя веднага, модифицирането й в голям
процентотслучаите се извършва също на момента. Това е от голяма полза, за да има-
ме структуриране, категоризиране и управление на служителите използващи услуги
на Теленор. Доволни сме, че представителите на оператора се съобразиха с нашите
изисквания за него и дадоха редица полезни идеи на проведeните срещи.
Спокойно можем да твърдим, че сме доволни от съвместното ни партньорство с
Теленор. Представителите на компанията се отзовават до колкото е възможно на
повечето отправени искания, и необходимите срокове, също се спазват до момента.
Фиг. 4 Тенденции при използването на мобилен интернет в мрежата на Теленор
ни, които имат достъп до интернет, но
усещането не може да се сравни с полз-
ването на смартфон.
Да предоставяме достъпни услуги за
данни и устройства, като същевременно
популяризираме ползата от Интернет –
това ни помогна да увеличим използва-
нето на услуги за данни, защото една от
основните ни цели е да предоставим ле-
сен и бърз достъп до интернет на всички
наши потребители, независимо дали са
клиент на абонаментен план или полз-
ват предплатени услуги отTeленор. Чрез
представянето на пакетите Klik искаме
да ускорим този процес и да започнем да
представяме ползите от мобилния ин-
тернет на потребители, които все още
не са онлайн през мобилния телефон. Ето
защо през 2014 г. предложихме на българ-
ския пазар функционали и изключително
достъпни смартфони под собствената
ни марка.
СВЪРЗВАНЕ ОТ МАШИНА ДО
МАШИНА (М2М)
Приложението на М2М комуникациите е
свързано с GPS навигация, свързване на
банкомати и плащане през ПОСтермина-
ли, дистанционно отчитане на комунал-
ни услуги, връзка на касовите апарати с
НАП и др. През 2014 г. компанията отчита
ръст от 10,09% в продажбите на карти
за М2М услуги и заема значителен дял от
този пазар в страната.
Пазар
29
1...,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28 30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,...72
Powered by FlippingBook