Доклад по корпоративна отговорност на Теленор
„ПОСЛАНИЦИ НА ТЕЛЕНОР“
Целта на инициативата бе да отведе
служителите по-близо до клиентите, за
да научат повече за първите им впечат-
ления от новата марка. Представители
на мениджмънта, както и колеги от раз-
лични дирекции, които станаха част от
кампанията, прекараха един работен ден
в магазин на компанията, където при-
ветстваха и потърсиха мнението на над
300 клиента за това как възприемат но-
вата марка и кои са онези промени, кои-
то им правят най-силно впечатление.
Мнозинството от интервюираните
клиенти приемат позитивно промяната
в корпоративната идентичност на ком-
панията и нововъведенията в обслуж-
ването, продуктите и търговската ни
мрежа.
Боряна Младенова,
Мениджър Управление на програми
GLOBUL бе силен бранд, който не може да бъде сменен за една нощ. Ето защо, решихме
да стартираме с кампания, с която да обявим на клиентите предстоящата промяна.
И това бе само началото на процеса по ребрандиране. Последва смяна на правното и
търговско име на компанията, логото и цветовете, така че да сме в съответствие
с изискванията за марката на еленор Груп. Основната ни цел обаче беше не само
да покажем на клиентите ни, че сменяме бранда, но да обосновем фактически тази
промяна чрез осезаеми доказателства, свързани с продуктовото ни портфолио, ни-
вото на обслужване и качество на мрежата. Създадохме изчерпателна програма с
проекти, с продължителност повече от година, която да гарантира постигането
на тази цел. Проектите, които подкрепят развитието на бранда, фундаментално
променят модела ни на работа и начина, по който обслужваме клиентите. Някои от
проектите бяха с изключително кратки срокове и само благодарение на ентусиазма
и доброто сътрудничество между екипите успяхме да ги реализираме в срок. И все
пак, най-важната част в целия този процес беше промяната на организационната
култура, а както всички много добре знаем – промяната започва отвътре. Затова и
първата вътрешна кампания, като част от проекта за ребрандинг на компанията,
бе възможността всеки служител от административните офиси да стане част от
Екип от посланици на Теленор.
Кампанията по промяна на марката включваше всички инструменти за масова ко-
муникация и чрез нея реализирахме редица свежи и иновативни идеи. Смяната на
корпоративна идентичност бе възможност за нас да покажем, че ще предоставим
на клиентите ни едно изключително изживяване. И няма да спрем до тук. Заедно ще
продължаваме да изграждаме още по-добра компания, която клиентите обичат, коя-
то предоставя на обществото възможности и осигурява висококачествени услуги
за всички.
Пазар
24