Доклад по корпоративна отговорност на Теленор
ОПРЕДЕЛЯНЕ НА
ЗНАЧИМИТЕ ТЕМИ
Като компания, която предлага услуга „за
всички“, ние ежедневно комуникираме със
широк кръг от заинтересованите стра-
ни, които имат интерес към различни
аспекти на нашия бизнес. За да сме си-
гурни, че адресираме въпросите, които
са най-важни за обществото, за наши-
те клиенти и партньори, както и за дър-
жавните органи, проведохме анализ за
определяне на значимите теми, според
насоките на GRI - G4 и следвайки мето-
дологията, използвана от Теленор Груп.
В този процес ни съдействаха и консул-
тантите по устойчиво развитие от
denkstatt.
Започнахме с определяне на ключовите
заинтересовани страни, с които си вза-
имодействаме. Разгледахме всички групи,
които са свързани пряко или индиректно
с компанията и имат потенциал за въз-
действие върху дейностите ни. Стара-
ем се да поддържаме отворен диалог с
тях, така че да можем адекватно да от-
говорим на техните променящи се нужди
в динамичната среда, в която оперираме.
Прозрачната комуникация със заинтере-
сованите страни е от решаващо значе-
ние за постигането на нашите дълго-
срочни стратегически цели.
Благодарение на постоянния диалог, който водим със заинтересованите страни, ус-
пяваме да повишим ангажираността им по най-значимите за тях теми и заедно да
достигнем до нови по-ефективни решения.
В Таблица 1 можете да видите основните групи заинтересовани страни, които иден-
тифицирахме, както и примери за най-честите форми и канали на комуникация и вза-
имодействие с тях.
Група
заинтересовани страни Комуникационни канали и форми на взаимодействие
Клиенти
Магазини І Корпоративни търговци І Център за информационно обслуж-
ване на клиенти І Социални медии І Комуникационни кампании и събития І
Корпоративна уеб-страница І Маркетингови проучвания – регулярни и
ad hoc
Служители
Ежедневен диалог и регулярни срещиІ Годишен процес за развитие и оцен-
ка на представянето на служителите І Сесии за споделяне на знания І
Вътрешен портал І Вътрешен бюлетин І Вътрешни събития и ини-
циативи І Политики и инструкции за работа І Обучения І Механизъм за
вътрешни сигнали
Доставчици и търговски
партньори
Ежедневен диалог и регулярни срещи с доставчиците І Принципи за пове-
дение на доставчиците І Обучения и работни срещи
Държавни институции и
общински власти
Срещи – двустранни и заедно с другите мобилни оператори І Събития и
конференции І Писмена комуникация І Участие в работни групи І Участие
в бизнес и браншови организации
Академични институции Стипендиантска и стажантска програма І Кариерни центрове І Парт-
ньорства по проекти
НПО
Сътрудничества и подкрепа на каузи І Участие в публични форуми и дис-
кусии І Членства в неправителствени организации
Медии
Прес съобщения и статии І Прес конференции І Участие в публични фору-
ми и дискусии І Уебсайт на Теленор
Собственици
Kонферентни разговори І Регулярни срещи и доклади
Широка публика
Дейности в полза на обществото І Маркетингови проучвания І Събития и
кампании І Уебсайта на Теленор
Таблица 1 Диалог със заинтересованите страни (G4.24-27)
Определяне на значимите теми
15