Доклад по корпоративна отговорност на Теленор 2014 - page 25

Доклад по корпоративна отговорност на Теленор
ПОСЕЩЕНИЯ В МАГАЗИНИТЕ
Всички служители от дирекция Потре-
бителски сегмент прекараха два работ-
ни дни в различни магазини на Теленор в
цялата страна. Една от основните цели
на тези срещи бе служителите, чиято
ежедневна работа се извършва в цен-
тралния офис на компанията, да получат
обратна връзка за ситуацията на па-
зара в момента, както и специфичните
предизвикателства, които колегите от
продажби разрешават в ежедневието си.
Освен това, те имаха възможността да
се срещнат с клиенти и да обсъдят заед-
но продуктовото портфолио и обслуж-
ването, които компанията предлага. Ня-
кои клиенти споделиха и идеи за изцяло
нови услуги.
Валери Станчев,
Инженер електропроектиране:
Инициативата „Посланици на Теленор“ бе изключително предизвикателство за мен.
Никога не съм си представял, че срещата ми с клиентите на Теленор ще бъде тол-
кова вълнуваща. Бих участвал отново в подобна кампания, защото за мен е важно да
науча повече за очакванията и нуждите на нашите потребители от самите тях.
Освен това успях да споделя с колегите от магазинна мрежа, първите ми впечатле-
ния от обновената мрежа – основният проект, с който бе свързана част от еже-
дневната ми оперативна работа през 2014 г.
Васил Граматов,
BI Програмист:
Участвах в инициативата „Посланици на Теленор“, защото според мен е важно да се
изправим пред клиентите си и да покажем, че сме открита и достъпна организация,
която цени еднакво настоящи и бъдещи потребители. Смятам, че освен възмож-
ност да покажем хората „зад марката“, чрез тази инициатива показахме на клиен-
тите, че тяхното мнение и удовлетвореност имат основно значение за нас. Вяр-
вам, че всеки служител в компанията, независимо от своята позиция и ежедневни
задължения има основна роля в изпълнението на стратегическата ни амбиция - да
бъдем бранд, обичан от своите клиенти.
Пазар
25
1...,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24 26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,...72
Powered by FlippingBook