Доклад по корпоративна отговорност на Теленор
Тяхното мнение идва до нас под форма-
та на оценка и коментар дали биха ли ни
препоръчали като оператор на своите
близки и приятели и защо. Причините се
анализират, резултатите се обобщават
и по този начин могат да се направят
ясни заключения за областите, в които
можем да инвестираме, за да подобрим
удовлетвореността на нашите клиен-
ти. Основната ни цел е да оправдаем до-
верието, което нашите потребители
ни гласуват, да изградим лоялност и дъл-
готрайни отношения с тях.
*По данни на независимо маркетингово проучване на изследователска агенция
TNS BBSS – Brand Tracker 2014.
ПРОАКТИВЕН ПОДХОД ЗА ИНФОРМИРАНОСТ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
Програмата за подмяна на мрежата не беше само технологична инициатива, а
ключов проект, който обхвана цялата компания. Погрижихме се предварително да
информираме клиентите по райони за предстоящите действия, използвайки раз-
лични комуникационни канали (като SMS известия, например). Основното послание,
което искахме да отправим към тях е, че започваме пълна подмяна и обновление на
мрежата ни, целящи още по-добро покритие, по-високо качество на предлаганите
услуги, по-висока скорост за пренос на данни, както и нови продукти и услуги.
Цялостната политика по взаимоотношения с клиентите ни намери признание и
оттях. Въпреки проектите по смяна на мрежата и търговската марка, които осъ-
ществихме през 2014 г., потребителите да продължават да оценяват обслужва-
нето, предоставено от Центъра ни за обслужване на клиенти, като най-доброто
на пазара на телекомуникационни услуги в страната*, е огромен стимул за нас.
Пазар
21