Теленор се фокусира върху развитието на дигитални услуги
Вие сте тук
Публикувано на
16 Юни 2016Теленор се фокусира върху развитието на дигитални услуги
Дигиталните услуги ще бъдат съществена част от стратегията на Теленор Груп и Теленор България и компанията ще се фокусира все повече върху развиването и предлагането на такива услуги, мобилни приложения и решения, заяви главният изпълнителен директор на Теленор България Стайн-Ерик Велан по време на събитието Telenor #DigitalDay.
Решението за това се базира на ръста в потреблението на мобилен интернет, увеличаването на броя на потребителите на услугите за пренос на данни и на проникването на смарт-устройствата и най-вече на тенденциите в потребителските предпочитания и навици, каза още г-н Велан.
Дигиталните услуги са сферата, в която ще вложим средства и усилия, за да можем да осигурим на клиентите си още възможности за комуникация, споделяне на съдържание и забавление. За Теленор, развитието и предлагането на такива услуги е естествена стъпка в трансформацията на компанията в предпочитан дигитален партньор на своите клиенти и гарантира нови възможности за растеж, коментира г-н Велан.
През последните три години, ние положихме основата на тази трансформация с пълната технологична подмяна на мрежата на компанията и старта на 4G услугите на Теленор. Благодарение на това и на сътрудничеството ни с другите компании в Теленор Груп и с външни партньори, вече предлагаме конкретни нови услуги за нашите клиенти, каза Велан.
По време на #DigitalDay, мениджърът Отдел "Потребителски услуги" на Теленор България г-н Брано Джурович представи най-новите дигитални услуги на компанията. От 1 юни, Теленор предлага на българските потребители "облачната" услуга за съхранение и споделяне на снимки и видео Capture, разработена от Теленор Груп, която има над един милион потребители по цял свят. От търговския старт на услугата в България, тя вече има над 10 000 потребители, които се увеличават с по около 1000 на ден. Клиентите на Capture в България ползват средно по 2,4 GB пространство за съхранение и вече са качили в облака над 3 милиона снимки и видео файлове, като средно на ден качените с услугата файлове достигат 250 000. Услугата е безплатна и с много високо ниво на сигурност, подчерта г-н Джурович.
Безплатното приложение Мy Contacts, също разработка на Теленор Груп, ще дебютира в България до броени дни. То предлага бързо, лесно и удобно съхранение на контактите от телефона на потребителя в облака и позволява безпроблемно прехвърляне и копиране на контакти от едно устройство на друго, независимо от ползваната операционна система.
Сред дигиталните услуги, които Теленор предлага на своите клиенти е и услугата Плати с Теленор, чрез която потребителите могат лесно, сигурно и гъвкаво да управляват покупките на приложения и мобилно съдържание в Google Play и Windows Phone Store, като стойността на покупките се добавя към тяхната месечна сметка към Теленор. Средната стойност на покупките, направени чрез услугата Плати с Теленор в Google Play, например, в момента възлиза на 4,50 лв.