Влез и виж специални оферти Вход

Влез и виж специални оферти

Новите правила за таксуване на роуминга в ЕС влиза в сила от 15 юни 2017 г.

Вие сте тук

Новите правила за таксуване на роуминга в ЕС влиза в сила от 15 юни 2017 г.

Новите правила за таксуване на роуминга в страните от Зона ЕС влизат в сила от утре, 15 юни 2017 г. и Теленор ще ги приложи за всички свои абонати и потребители на предплатени планове с включен роуминг.

Част от клиентите на оператора, както и потребителите на абонаментните планове Тотал вече ползват новите, облекчени условия за разговори, текстови съобщения и мобилен интернет при пътуване в страните от Европейския съюз, Норвегия, Исландия, Лихтенщайн, и някои отвъдморски територии на Франция, които влизат в Зона ЕС.

Съгласно Еврорегулацията, когато са в роуминг в Зона ЕС,  клиентите на Теленор ще могат да ползват включените в техните абонаментни планове национални минути и SMS за разговори и изпращане на текстови съобщения до номерата от всички мрежи в Зона ЕС без допълнителна надценка. След тяхното изчерпване, абонатите ще заплащат потреблението си по цените за обаждания и SMS в техния абонаментен план. Входящите обаждания и SMS-и вече няма да се таксуват.

Ако абонатите разполагат с включени МВ за национален мобилен интернет трафик, също ще могат да ползват всички MB, както в България, така и в роуминг в зона ЕС или ще получат отделен пакет с MB за роуминг в зона ЕС, съгласно политиката за справедливо ползване. След изчерпване на пакета с включени МВ за роуминг в зона ЕС, ще заплащат по 1,8 стотинки на MB.

Теленор ще уведоми всеки свой абонат за точния размер на пакета МВ за ползване в роуминг, а същата информация може да се провери и чрез приложението MyTelenor или мобилния портал за управление на роуминг услугите lp.telenor.bg. Порталът е достъпен само с мобилно устройство и през мобилна мрежа, като трафикът в портала е безплатен.

Подробна информация за промените в таксуването на роуминг услугите на Теленор, Общите условия за предоставяне на мобилни услуги и отговори на някои най-често задаваните въпроси по темата е публикувана на официалната страница на оператора и може да бъде получена чрез обаждане до центъра за обслужване на клиенти на Теленор, както и във всеки магазин на Теленор и официалните партньори.

Теленор напомня на своите клиенти преди пътуване да се уверят, че са активирали услугата роуминг. Това може да стане чрез изпращане на безплатен SMS с текст „А“ до кратък номер 1210, чрез обаждане до 123 или във всеки магазин на Теленор и официалните партньори.

По време на пътуване в чужбина, клиентите на Теленор могат да получат пълна информация за своето потребление в роуминг в приложението MyTelenor и в мобилния портал за управление на роуминг услугите lp.telenor.bg.