Въпроси и отговори
Цените за смяната на физическа SIM карта (Mini (стандартна), Micro, Nano или 3в1 SIM) за частни клиенти са:
15,62 лв. / 7,99 евро – при смяна на SIM картата по желание на клиента (различен формат на карта);
15,62 лв. / 7,99 евро – при издаване на нова SIM при кражба/загуба, повреда или блокиран PUK код на картата на клиент на абонаментен план;
15,62 лв. / 7,99 евро – при издаване на нова SIM при кражба/загуба, повреда или блокиран PUK код на картата на клиент на предплатен план;
15,62 лв. / 7,99 евро - при преминаване от абонаментен план към предплатен план;
Цените за смяна на eSIM:
15,62 лв. / 7,98 евро – при смяна на съществуваща физическа SIM карта с eSIM
Потребителят следва възможно най-бързо, след установяване на кражба/ загуба на SIM карта, да уведоми Yettel чрез Отдела за обслужване на клиенти, номер 123 (089 123) и в срок до 48 часа да потвърди писмено желанието си за спиране на достъпа на откраднатата/ изгубената SIM карта. В този случай е необходимо открадната/ изгубена карта да бъде подменена. При кражба, загуба или друга причина за смяна на SIM карта, цената на новата SIM карта е, както следва:
15,62 лв. / 7,99 евро (с ДДС) - за клиенти на абонаментни планове (начислява се в следващата месечна фактура);
15,62 лв. / 7,99 евро (с ДДС) - за клиенти на предплатени планове;
Потребителят е отговорен за заплащането на всички ползвани услуги до момента на уведомяването на Yettel.
Ако картата ви ти е спряна поради кражба или загуба, се спират единствено твоите изходящи повиквания. SIM картата остава активна за входящи обаждания. Спирането на картата за кражба или загуба не освобождава потребителя от начисляване на абонаментни месечни такси.
При кражба или загуба на предплатена карта от Yettel. Набери 123 и след като се свържеш с наш сътрудник, съобщи мобилния номер на изгубената/ откраднатата карта и се идентифицирай. Изходящите обаждания на тази карта ще бъдат ограничени.






