Като Регистриран потребител
Вземаш си нов смартфон, таблет или смарт аксесоар (при заплащане на цена в брой/предоставянето на лизинг) от магазин на Yettel или чрез онлайн магазина ни
Yettel.bg
Избираш си Смартфон протект или Смартфон протект + и сключваш застраховката. Застраховка можеш да сключиш в магазин на Yettel или чрез онлайн магазина на Yettel. Устройството трябва да е от тези, за които предлагаме застраховка.
Ако се случи инцидент със застрахованото устройство, обаждаш се на номер 123, за да заявиш претенция (щета) към застрахователя. Виж по-долу в секция Предявяване на претенция (щета).
В някои случаи се налага и предоставяне на документи изискани от застрахователя. Например, Протокол от полицията, ако е злоумишлена повреда.
След като си получил положителен отговор за щетата по телефона, занасяш счупеното устройство в магазин на Yettel. На място в магазина подписваш всички документи по претенцията. При желание ще ти предоставим и резервно устройство, което да ползваш, докато тече ремонта. Трябва да си заплатил всички премии, дължими към този момент.
Оторизираният сервиз на Yettel ще ремонтира твоето устройство в рамките на 30 дни, а ти можеш да следиш статуса на твоята заявка за ремонт лесно и удобно онлайн.
Когато всичко е готово, минаваш да си вземеш отремонтираното или подменено устройство от магазина, в който си оставил счупеното. Трябва да заплатиш съответната сума за самоучастието.