Това е информацията, която е необходима за създаването на профил (акаунт) в Решението, който е нужен за неговото ползване.
Виж данните:
-
Мобилен номер (MSISDN);
-
(Доп. на 11.03.2020 година) имейл адрес;
-
Еднократна парола за достъп (one-time-pin);
-
Потребителска парола (хеширана);
-
Идентификатор за потребителя в Решението.
В случай че даден потребител е регистрирал профил с MSISDN, за който Yettel предоставя електронни съобщителни услуги, Yettel ще обработи и определена информация за потребителя като потребител на електронни съобщителни услуги. Обработката на тези данни има за цел да гарантира високо ниво на информационна сигурност при осъществяване на достъп до информацията и/или функционалностите в дигиталните услуги на Yettel, които използват Решението за целите на автентикация на потребителите.
Пример:
-
Единен граждански номер (ЕГН), ако MSISDN е на частен клиент;
-
Клиентски номер;
-
Статус.
Това са данни за настройките на профила на даден потребител, които отразяват избора на определени параметри или функционалности или които се прилагат по подразбиране (by default), ако потребителят не е направил избор.
Примери:
Такива данни са настройките за функционалността „запомни ме“, промяната на пароли и др.
Това са автоматично генерирани данни, които съдържат информация за това как потребителите използват Решението.
Виж повече
Такива данни са:
-
Дата и час на неуспешните и успешните опити за влизане на даден потребител;
-
Дигитална услуга, в която е влязъл даден потребител или в който е направил неуспешен опит за влизане;
-
Браузър, през който даден потребител е влязъл или е направил неуспешен опит за влизане;