Jump to main content
ЧАСТНИ КЛИЕНТИ БИЗНЕС КЛИЕНТИ YETTEL ПОРТАЛ БИЗНЕС ПОРТАЛ
Устройства
Планове
TV и Интернет
Услуги
Помощник
За Yettel

С какво можем да помогнем?

  • Privacy
  • Какви данни обработваме по смисъла на политиката за лични данни на решението за автентикация

Какви данни обработваме по смисъла на политиката за лични данни на решението за автентикация

Данни за профила в Решението yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Това е информацията, която е необходима за създаването на профил (акаунт) в Решението, който е нужен за неговото ползване.
Виж данните:

  • Мобилен номер (MSISDN);

  • (Доп. на 11.03.2020 година) имейл адрес;

  • Еднократна парола за достъп (one-time-pin);

  • Потребителска парола (хеширана);

  • Идентификатор за потребителя в Решението.

Данни за потребител на електронни съобщителни услуги yettel.chevronDown yettel.chevronUp

В случай че даден потребител е регистрирал профил с MSISDN, за който Yettel предоставя електронни съобщителни услуги, Yettel ще обработи и определена информация за потребителя като потребител на електронни съобщителни услуги. Обработката на тези данни има за цел да гарантира високо ниво на информационна сигурност при осъществяване на достъп до информацията и/или функционалностите в дигиталните услуги на Yettel, които използват Решението за целите на автентикация на потребителите.

Пример:

  • Единен граждански номер (ЕГН), ако MSISDN е на частен клиент;

  • Клиентски номер;

  • Статус.

Настройки на профила yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Това са данни за настройките на профила на даден потребител, които отразяват избора на определени параметри или функционалности или които се прилагат по подразбиране (by default), ако потребителят не е направил избор.

Примери:
Такива данни са настройките за функционалността „запомни ме“, промяната на пароли и др.

Данни за ползването на Решението yettel.chevronDown yettel.chevronUp

Това са автоматично генерирани данни, които съдържат информация за това как потребителите използват Решението.

Виж повече

Такива данни са:

  • Дата и час на неуспешните и успешните опити за влизане на даден потребител;

  • Дигитална услуга, в която е влязъл даден потребител или в който е направил неуспешен опит за влизане;

  • Браузър, през който даден потребител е влязъл или е направил неуспешен опит за влизане;