Skip to main content

Yettel TV

Submitted by Anonymous (not verified) on
Faqs FAQ

Функционалности

Виж видео инструкцията тук
Виж упътването тук

Виж видео инструкцията тук
Виж упътването тук

Виж видео инструкцията тук
Виж упътването тук

През уеб версията на tv.yettel.bg в меню Профил -> Моята ТВ подредба каналите могат да се разместват с курсора на мишката (плочката на канала се хваща с мишката и се мести до желаната позиция). След като новата подредба се осъществи през уеб версията, след 25 минути промените автоматично се отразяват на всички устройства, на които гледате Yettel TV. Повече информация виж тук.

Влез през уеб версията на tv.yettel.bg в меню Профил -> Моята ТВ подредба. След като вече си направил персонален списък с каналите ще видиш активен бутон "Връщане към стандартния". Потвърди своя избор с натискане на “Връщане към подредбата на оператора”.

Виж видео инструкцията тук
Виж упътването тук

 

Как да инсталирам

Виж видео инструкция за устройство с вътрешна инсталация тук
Виж видео инструкция за устройство с външна инсталация тук

Виж видео инструкцията тук
Виж упътването тук

Виж упътването тук

 

Помощ с управлението на Yettel TV

 

Затруднения с интерактивните функции на Yettel TV

Ако наблюдаваш разминаване (в няколко минути) между програмата и реалното време, в което започва предаването, не се тревожи. Понякога предаването може да започне 2 минути преди обявения час. Тази информация се определя от доставчика на съдържание (за конкретния канал) и не зависи от Yettel.

Платформата Yettel TV записва цяло видео съдържание, а не отделни части от него. Когато се прави запис на минало видео съдържание след натискане на бутон Запис (REC), съдържанието вече е записано. Ако избереш да запишеш предаване, което се излъчва на живо, то записът няма да бъде от момента на натискане на бутона Запис, а на цялото видео съдържание. С избирането на бутон Откажи ще откажеш целия запис.

Ако изпитваш затруднения с функцията, препоръчваме да:

- рестартираш STB (от Профил -> Рестартирай приложението)
- рестартираш Yettel TV App или
- да се впишеш повторно в Yettel TV (за web)

Ако наблюдаваш разминаване (в няколко минути) между програмата и реалното време, в което започва предаването, не се тревожи. Понякога предаването може да започне 2 минути преди обявения час. Тази информация се определя от доставчика на съдържание (за конкретния канал) и не зависи от Yettel.

 

Затруднения със Smart TV Box на Yettel TV

Провери дали STB устройството е:

- включено в ел. захранването;
- правилно свързано;
- има ток в останалата част от помещението.

Провери:

- Дали телевизорът е включен;
- Дали STB е свързано коректно с телевизора;
- На кой порт е свързан HDIM кабела на телевизора;
- Как е установена връзката между STB и рутера - чрез WiFi или с LAN кабел;
- Дали изписва грешка на екрана на телевизора, свързана с проблем с Интернета.

 
Затруднения с дистанционното на Yettel TV

Провери дали всички бутони не работят или само конкретни. За да управляваш Yettel TV, трябва да натиснеш бутона STB на дистанционното. Увери се, че бутонът STB е актиен.

Посети магазин на Yettel за да закупиш ново дистанционно.

В случай че дистанционното изгуби Bluetooth връзка с приемника или искаш да свържеш ново дистанционно:

1. Насочи дистанционното към Yettel Smart TV Box (връзка през инфраред)
2. Отиди в Профил -> Настройки на Андроид -> Дистационни управления и аксесоари.
3. Увери се, че дистанционното е в режим на търсене като задържиш бутоните "7" и "9". Зеленият индикатор ще започне да премигва.
4. Увери се, че приемникът открива дистанционното (KHAMSIN 02)
5. Избери KHAMSIN 02 и натисни бутон ОК. Изчакай сдвояването да се осъществи - зеленият индикатор ще спре да премигва.

Петък с Yettel с нова визия

Играй всеки петък в приложението

Към приложението

Изтегли от

Google Play App Store App Gallery
Smartwatches