Skip to main content
Обща информация за правата на физическите лица

Искания за упражняване на права във връзка с ползването на Смартфон Диагностика в приложението Yettel следва да се отправят към Yettel на контактите, посочени по-долу.

Yettel предприема действия по искане на физическо лице да упражни право по настоящия раздел, само ако е в състояние да идентифицира съответното лице.

Yettel уведомява физическите лица за предприетите действия в срок до един месец от получаване на искане по този раздел, като в определени случаи този срок може да бъде удължен с още до два месеца.

При отказ да бъде изпълнено искане, Yettel на лични данни уведомяват съответните физически лица за техните права.

Ако Yettel не предприеме действия по искането на дадено физическо лице, то уведомява физическото лице без забавяне и най-късно в срок от един месец от получаване на искането за причините да не предприеме действия, както и за възможността за подаване на жалба до Комисия за защита на личните данни и търсене на защита по съдебен ред.

Действията, предприети от Yettel при и по повод подадени искания за упражняване на права по този раздел, са напълно безплатни за лицата, освен ако исканията им са явно неоснователни или прекомерни.

Потребителите имат право на достъп до резултати от проведената диагностика.

Потребителите могат да достъпят резултатите от проведената диагнсотика на смартфона в менюто на Услугата. Срокът за съхраняване на резултатите от проврденат дуагностика е 2 години.

В определени случаи потребителите имат право да изискат изтриване на личните данни, отнасящи се за тях.

При изтриване на профила в приложението Yettel, данните, отнасящи до потребителя се изтриват.

В определени случаи потребителите имат право да искат ограничаване на обработването на лични данни, отнасящи се за тях.

Потребителите имат правото да поискат от Yettel да ограничи обработването на свързаните с тях лични данни, в следните случаи:

  • точността на личните данни се оспорва от потребителя, за срок, който позволява на Yettel да провери точността на личните данни;

  • обработването е неправомерно, но потребителят не желае личните данни да бъдат изтрити, а изисква вместо това ограничаване на използването им;

  • Администраторите не се нуждаят повече от личните данни за целите на обработването, но потребителят ги изисква за установяването, упражняването или защитата на правни претенции;

  • потребителят е възразил срещу обработване на лични данни, основано на законен интерес на един от Администраторите, в очакване на проверка дали законните основания му имат преимущество пред интересите на Администраторите.

В определени случаи потребителите имат право на възражение срещу обработването на лични данни, отнасящи се за тях.

Потребителите имат право, по всяко време и на основания, свързани с тяхната конкретна ситуация, на възражение срещу обработване на лични данни, отнасящи се до тях, когато Yettel обработва техните данни за защита на свои законни интереси.

Потребителите имат право на жалба до надзорен орган за защита на личните данни.

Потребителите имат право да подават жалби или сигнали до Комисията за защита на личните данни (КЗЛД), в случай че според тях Yettel нарушава законодателството за защита на личните данни. Инструкции за подаването на жалби са публикувани на уеб-сайта на КЗЛД: https://www.cpdp.bg. Потребителите могат да подават жалби и пред други надзорни органи на територията на Европейския съюз, съгласно предвиденото в Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския Парламент и на Съвета от 27 април 2016 година (относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО.

Петък с Yettel с нова визия

Играй всеки петък в приложението

Към приложението

Изтегли от

Google Play App Store App Gallery
Smartwatches