Skip to main content

Ние използваме личните данни на потребителите най-вече, за да предоставим възможност да ползват услугата „Смартфон Диагностика“.

Наричаме този тип обработка на данни „обработка за целите на изпълнението на договор“. Ползването на Смартфон Диагностика е напълно доброволно, но изисква събирането на данни за потребителя.

В допълнение, Yettel и Piceasoft обработва данни и за цели, дефинирани като „законен интерес“. В такива случаи основно се касае за обработка на данни, която се осъществява с цел да разберем как потребителите използват Смартфон Диагноситика, което пък ни дава възможност да отстраняваме грешки или проблеми в него, както и да оптимизираме и подобряваме неговия дизайн и функционалности.

Разбира се, съществуват и случаи, при които сме длъжни да обработваме лични данни на потребителите, за да изпълним задължения, произтичащи от нормативен акт.

Изискваме изрично съгласие за определени операции по обработка на лични данни на потребители на Смартфон Диагностика може да поискаме тяхното изрично съгласие.

Важно е да посочим, че не извършваме дейности по автоматизирано вземане на решения, базирани на профилиране на потребителите, което поражда правни последствия за потребителите или по подобен начин ги засяга в значителна степен.

Privacy FAQ

По-голямата част от операциите по обработка на данни имат за цел да предоставим на потребителите възможността да се проверят състоянието на устройството си.

Тук се включват първоначалното събиране на данни при провеждане на диагностиката ( в процеса на диагностиката).

Обработваме данни, за да поддържаме и подобряваме услугата.

За да можем да предотвратяваме, откриваме, локализираме и отстраняваме неизправности и софтуерни грешки на Смартфон Диагностика, е необходимо да обработваме данни за това как потребителите го ползват.

Данните, които обработваме, за да поддържаме услугата, са:

  • Данни за ползването на Смартфон Диагностика , мобилен номер, версия на ОС, модел на устройството, кога е направен теста, дали сте започнали теста, ID на диагностиката;

  • Данни за устройството;

Обработваме данни, за да поддържаме информационната и мрежовата сигурност.

В Yettel сме ангажирани да осигурим конфиденциалността, цялостността и достъпността на нашите продукти и услуги, както и на информацията, касаеща потребителите. По тази причини предприемаме мерки, имащи за цел да предотвратяват или да установяват опити за атака, и/или за нерегламентиран достъп до приложението Yettel. Съхраняваме и записи (логове), до които има силно ограничен достъп и които се използват само, когато е нужно да разследваме потенциални инциденти по сигурността.

Обработваме лични данни, когато това е необходимо за уреждането на правни спорове.

Понякога, за да упражни свои права или законни интереси, е възможно да се наложи Yettel или Piceasoft да обработи лични данни на определени потребители, за да отправи извънсъдебна/съдебна претенция. или да заведе дело срещу:

  • трети лица, от които Yettel/Piceasoft е получило лични данни за съответните потребители в съответствие с настоящата Политика за поверителност; или

  • трети лица, на които Yettel/Piceasoft е разкрило лични данни за съответните потребители в съответствие с настоящата Политика за поверителност.

Съответно, възможно горепосочените лица, а и самите потребители, да отправят извънсъдебна претенция или да заведат дело срещу Yettel. В такива случаи е възможно да се наложи Yettel да обработи лични данни на определени потребители, за да може да бъде организирана и проведена защитата по съответната претенция или дело (по този начин Yettelцели да се предпази от неправомерни посегателства срещу своето имущество и/или репутация).

Видът и обемът на обработваните данни зависят от естеството на отправените извънсъдебни претенции или заведените дела.

Примери:

  • Потребител претендира, че не е използвал Смартфон Диагностика, но е бил таксуван за Услугата. Това налага Yettel да извърши вътрешна проверка по случая, за да се установи основателността на претенцията на потребителя, както и да представи необходимите доказателства;

  • Компетентен орган, на когото Yettel/ Piceasoft е отказало да представи данни за потребител, налага санкция, която е оспорена по съдебен път. Това налага обработка на личните данни за съответния потребител и предоставянето на доказателства пред съда.

В определени случаи приложимото национално и европейско законодателство изисква от Yettel да обработва лични данни за потребителите за определени цели, по определен начин и/или за определен срок. По-долу са посочени основните случаи, при които е възможно да се обработят лични данни за изпълнение на нормативни задължения.

Обработваме лични данни, когато съгласно приложимото законодателство сме длъжни да предоставяме информация на компетентни органи.

При наличието на установени със закон условия и при спазване на предвидения ред, личните данни следва да бъдат предоставяни на компетентните органи.

Например, съгласно Наказателно-процесуалния кодекс (НПК), при искане от съд, прокурор или разследващ орган, сме длъжни да предоставим намиращи се у нас книжа или данни, които имат значение за съответното дело. Възможно е изисканите книжа или данни да съдържат лични данни за потребителите на Услугата.

В хода на осъществяване на проверки от страна на компетентни органи (например КЗЛД) те разполагат с правомощието да изискват предоставяне на налични документи и информация, които могат да съдържат лични данни на потребителите на Услугата.

Петък с Yettel с нова визия

Играй всеки петък в приложението

Към приложението

Изтегли от

Google Play App Store App Gallery
Smartwatches