Skip to main content
Privacy FAQ

(Доп. на 30.05.2025 г.) Това е информацията, която е необходима за създаването на профил (акаунт) в Решението, който е нужен за неговото ползване, информация, отнасяща се към профила (акаунта) в Решението, както и информация, необходима за придобиване на степен на идентификация (Yettel ID Lite/Yettel ID Plus), съгласно т. 3.6.8. от Общите условия за ползване на мобилно приложение Yettel App и Правилата за придобиване на степени на идентификация и нива на оторизация на номера.

Виж данните:

  • Мобилен номер (MSISDN);

  • (Доп. на 11.03.2020 година) имейл адрес;

  • Еднократна парола за достъп (one-time-pin);

  • Потребителска парола (хеширана);

  • Идентификатор за потребителя в Решението;

  • (Доп. на 30.05.2025 г.) Степен на идентификация Yettel ID Lite или Yettel ID Plus, съгласно т. 3.6.8. от Общите условия за ползване на мобилно приложение Yettel App;

  • (Доп. на 30.05.2025. г.) Данни, обработвани в процеса по придобиване на степен на идентификация Yettel ID Plus, съгласно т. 3.6.8. от Общите условия за ползване на мобилното приложение Yettel App, включително селфи и изображение на документ за самоличност, които Yettel обработва единствено за целите на преминаване на процес по дигитална идентификация („KYC“/“Know your customer“). При дигиталната идентификация се извършва автоматизирано извличане на данните от сканирания документ, биометричен анализ за съвпадение между снимката в документа и заснетото селфи, а в случай че е възможно и проверка за валидност на документа в регистрите на Министерство на вътрешните работи, а след приключване на процеса не се запазват копия на предоставения документ за самоличност и селфи. 

В случай че даден потребител е регистрирал профил с MSISDN, за който Yettel предоставя електронни съобщителни услуги, Yettel ще обработи и определена информация за потребителя като потребител на електронни съобщителни услуги. Обработката на тези данни има за цел да гарантира високо ниво на информационна сигурност при осъществяване на достъп до информацията и/или функционалностите в дигиталните услуги на Yettel, които използват Решението за целите на автентикация на потребителите.

Пример:

  • Единен граждански номер (ЕГН), ако MSISDN е на частен клиент;

  • (Доп. на 30.05.2025 г.) Номер на личен документ за самоличност;

  • Клиентски номер;

  • Статус.

Това са данни за настройките на профила на даден потребител, които отразяват избора на определени параметри или функционалности или които се прилагат по подразбиране (by default), ако потребителят не е направил избор.

Примери:

Такива данни са настройките за функционалността „запомни ме“, промяната на пароли и др.

Това са автоматично генерирани данни, които съдържат информация за това как потребителите използват Решението. 

Примери:

Такива данни са:

  • Дата и час на неуспешните и успешните опити за влизане на даден потребител;

  • Дигитална услуга, в която е влязъл даден потребител или в който е направил неуспешен опит за влизане;

  • Браузър, през който даден потребител е влязъл или е направил неуспешен опит за влизане;

Петък с Yettel с нова визия

Играй всеки петък в приложението

Към приложението

Изтегли от

Google Play App Store App Gallery
Smartwatches