Въпроси и отговори
Можеш да проследиш услугите, които ползваш за своите устройства (смартфон, аксесоари) В приложението Yettel в меню „Повече“, в "Моето устройство". Тук сме представили информация за смартфон услугите, които Yettel предлага – Лизинг, Върни и вземи, Рециклирай и спести и Застраховка. Ако ти ползваш всяка една от тези услуги, в "Моето устройство" ще я виждаш като активна, с информация за нея. Ако не ползваш дадена услуга, ще я виждаш като неактивна. Допълнително, в "Моето устройство" можеш да откриеш допълнителна информация за възможността за вземане на допълнително устройство, както и Гаранционни карти, ако устройството е закупено след 13.06.2025.
Да, в приложението Yettel в меню „Повече“, в "Моето устройство", поле „Лизинг“. За твое улеснение изписваме марката и модела на всяко едно устройство, което изплащаш на лизинг. Ако имаш лизинг на повече от едно устройство, в същата секция те ще бъдат подредени според реда на предоставяне на лизинга – на първа позиция е най-новото устройство взето на лизинг и след това предходното/ите. В това поле ще намериш и информация за лизинг на смарт аксесоари и пакети от аксесоари.
В приложението Yettel в меню "Повече", "Моето устройство" в поле "Лизинг", ти показваме броя на оставащите вноски по твоя лизинг. Ако имаш повече от един лизинг към твоя мобилен номер, ти показваме броя на оставащите вноски за всеки един от тях – срещу марката и модела на устройството на лизинг. Така се информираш и колко вноски си платил, тъй като лизинг на устройство можеш да вземеш за същия срок, за който подписваш и договора си за мобилни услуги – 24 месеца или 12 месеца.
Срещу марката и модела на устройството на лизинг, наред с броя на оставащите вноски, изписваме и размера на месечната лизингова вноска. За всички клиенти, сумата на вноските е с включен ДДС.
Ако не си се възползвал от това да вземеш устройство на лизинг при подписването на договора си за мобилни услуги, и ако имаш възможност за това, в „Моето устройство “ ще виждаш и допълнително поле „Възможност за допълнително устройство“ с активен бутон „Виж предложения за устройства“, който те насочва към нашите предложения за смартфони. Трябва да имаш предвид, че можеш да вземеш допълнително устройство или аксесоар на лизинг само с подновяване на договора си за мобилни услуги.
Можеш да видиш своя код от ваучер по услугата „Върни и вземи“ в приложението Yettel в меню „Повече“, в "Моето устройство", поле „Върни и вземи“, както и дали си го използвал и докога е валиден. Ако използваш предплатен план от Yettel, ще намериш тази информация в Моят план.
В приложението Yettel в меню "Повече", в " Моето устройство", в поле „Върни и вземи“ ще намериш всички валидни кодове и датата, до която можеш да ги използваш. В същото поле можеш да провериш статуса на кода – дали е използван и ако не е използван, до коя дата е валиден и можеш да го използваш за закупуване на устройство в търговската мрежа на Yettel.
В поле „Рециклирай и Спести“, таб Моето устройство на меню „Повече“ ще намериш всички валидни кодове и датата, до която можеш да ги използваш. В същото поле можеш да провериш статуса на кода – дали е използван и ако не е използван, до коя дата е валиден и можеш да го използваш за закупуване на смартфон или смарт часовник в търговската мрежа на Yettel.
В приложението Yettel в меню " Повече", в "Моето устройство" поле "Застраховка". Ще видиш колко активни застраховки имаш, за кои устройства са, както и размера на месечната премия за всяко едно от тях. В това поле се информираш и кой продукт на застраховката използваш.
В приложението Yettel меню "Повече", в "Моето устройство" поле "Застраховка" ще видиш за кой/кои телефон/и плащаш застраховка. Срещу марка и модел на всяко едно застраховано устройство виждаш месечната премия, която заплащаш.
Застрахователният период е 1 месец, като веднъж активирана, услугата ще се подновява автоматично месец за месец, докато е активна твоята застраховка. Застрахователното покритие е в сила до края на отчетния период, за който е начислена и платена премията. При активна застраховка, застрахователното покритие се подновява месец за месец с максимален срок 5 години.
В меню " Повече", в "Моето устройство", поле „Застраховка“ ще виждаш, че услугата Застраховка е неактивна, но застрахователното покритие е в сила до края на текущия отчетен период, за който е начислена и платена премията.
В меню " Повече", в "Моето устройство" ще продължаваш да виждаш полетата на услугите – Лизинг, Върни и вземи, Рециклирай и спести и Застраховка – но самите услуги ще бъдат неактивни. Полето на услугата Върни и вземи и Рециклирай и спести не се вижда от корпоративни клиенти.
Дигиталната гаранционна карта е изцяло електронна версия на гаранционния документ. След покупка на устройство (телефон, смарт часовник, таблет, лаптоп, телевизор и т.н.), ще откриеш QR код във фактурата си, който се сканира с приложението Yettel и по този начин дигиталната гаранционна карта се добавя в профила и е винаги достъпна – без риск от изгубване на хартиен документ.
1. Отвори приложението Yettel и влез в меню „Повече“ → секция “Устройство“ → „Гаранционни карти“ → „Сканирай QR код“
2. Сканирай QR кода от фактурата на устройството.
3. Потвърди – картата ще се добави в профила.
Готово – дигитална гаранционна карта е запазена в профила и може да бъде изтеглена по всяко време
Да. Веднъж добавена към твоя профил, гаранционната карта може да се съхранява само в него. Ако продаваш или подаряваш устройството:
- Старият собственик трябва да премахне картата от своя профил в приложението Yettel (меню „Повече“ → секция “Устройство“ → „Гаранционни карти“ → „Прехвърли гаранция“), което ще му даде възможността да запази и/или изпрати QR код на новия собственик.
- Новият собственик сканира получения QR код и я добавя в своя профил.
Няма ограничение за броя на дигиталните гаранционни карти, които могат да бъдат добавени в един профил. Дигиталните гаранционни карти остават налични в профила до 12 месеца след тяхното изтичане.
Към всеки профил може да бъде свързана само една гаранционна карта за дадено устройство. При смяна на собственика на устройството – гаранционната карта може да се прехвърли към друг профил.
Просто инсталирай приложението Yettel на новото устройство и влез със своя профил. Всички вече добавени дигитални гаранционни карти ще са достъпни автоматично.
Да. След като сканираш QR кода и я добавиш в приложението, имаш възможност да изтеглиш дигитално копие на хартиената гаранционна карта като PDF файл директно на твоето устройство.
Ако си закупил устройството си след 13.06.2025 г., достатъчно е да се увериш, че си дигитализирал своята гаранционна карта. Ако това е така, ние разполагаме с пълна информация за твоето устройство и няма нужда от допълнителни документи. Ако си закупил устройството си преди 13.06.2025 г. и все още си с оригинална хартиена гаранционна карта, то ще трябва да ни я донесеш при оставяне на устройството за сервиз.
Да, дигиталната гаранционна карта важи при покупка на всички видове устройства (смартфони, таблети, лаптопи и др.), с изключение на обикновени аксесоари (зарядни, кабели, протектори, калъфчета и т.н.).






