Въпроси и отговори
Приложението Yettel
Управлението (активиране и деактивиране) на дигитални услуги в позиции става от приложението Yettel в секция Услуги. Там ще намериш пълна информация колко позиции имаш, кои от тях са свободни и достъпни и кои услуги можеш да ползваш, за да активираш в позиция при преференциални условия.
Първо провери валидността за включената/ите в плана ти позиция/и за дигитални услуги. Влез в меню Услуги, където може да направиш проверка.
Ако в абонаментния план от Yettel има включени позиции за дигитални услуги, но не можеш да ги ползваш и да активираш услуга в тях, може да има няколко причини за това.
- Възможно е всичките позиции да са заети от активирани услуги в позиция и да нямаш свободна, която да ползваш.
- Възможно е и да не са достъпни (да са заключени). Това се получава когато деактивираш дигитална услуга от позиция преди изтичане на месец от активацията й. В този случай позицията се заключва до изтичане на месец от активацията и тя се означава като „недостъпна“. Можеш да ползваш позицията и да активираш нова дигитална услуга в нея след изтичане на този срок.
- Друга възможност е конкретната дигитална услуга вече да е активирана като допълнителен пакет срещу заплащане. Тогава срещу услугата има статус „Активна“ с посочена датата на следващо подновяване. За да я активираш в позиция в плана ти, трябва преди това да деактивираш допълнителния пакет срещу заплащане, който текущо ползваш. Имай предвид, че когато деактивираш допълнителен пакет, достъпът до услугата по него се прекратява след изтичане на текущия период и едва след това може да активираш тази услуга в свободна и достъпна позиция.
Ако желаеш, можеш да подменяш дигитална услуга в позиция веднъж на месец. Можеш да деактивираш услуга в позиция по всяко време, но ако още не е изтекъл първият месец от активацията ѝ, позицията ще се заключи до изтичането на този период и ще бъде означена като „недостъпна“. Това няма да повлияе на условията за ползването на другите ти позиции.
Деактивирал си услугата преди да е минал един месец от активацията ѝ. Можеш да променяш услугите в позиция веднъж на месец, но ако деактивираш услуга преди изтичането на първия месец от активацията й, позицията ще остане заключена до изтичането на този период и ще можеш да активираш нова услуга на това място едва след това.
Деактивацията на услуга в позиция прекратява достъпа до нея веднага.
Може да активираш същата услуга, в случай че имаш друга свободна позиция. Можеш да активираш отново дигиталната услуга като допълнителен пакет към ползвания от теб абонаментен план срещу заплащане. Ще можеш да я активираш отново в позиция след изтичането на първия месец от първоначалната й активация в позиция и при наличие на свободна позиция. За активация на услуга в свободна позиция, трябва същата услуга да не е активна като допълнителна пакет.
За Услугите в позиция не заплащаш допълнителни суми за промоционалния период, определен в договора ти, срока може да бъде 3,6,12 или 24 м. След изтичането на този период, се начислява и дължи определената цена за тях за ползване на услугата в позиция в плана, всички цени са налични на www.yettel.bg. Ще получиш SMS с нотификация 2 дни преди да бъде начислена първата месечна такса. Можеш да деактивираш ползването на услуги в позиции в плана ти, като в тези случаи месечна такса за деактивираните услуги няма да се начислява.
В приложението Yettel в меню "Повече" в поле „Моят план“, в „Моите екстри“ ще можеш да видиш твоите активни дигитални услуги в позиции.
Това е позиция за определен срок, в който можеш да активираш дигитална услуга и да я ползваш без допълнително заплащане. Посоченият срок за позицията започва да тече от момента на сключване на договора и след изтичането му, активирната услуга в позиция се заплаща спрямо обявената на yettel.bg такса.






