Skip to main content

Планове

Submitted by Anonymous (not verified) on
Faqs FAQ

Въпроси и отговори

Ако в момента ползваш абонаментен план на Yettel, можеш да го смениш след изтичане на първия месец от датата на влизане в сила на договора по този план. Нямаш ограничения на броя на промените в рамките на срока на договора, но можеш да правиш такива само веднъж на отчетен период. 
Във всички случаи на смяна на абонаментен план по време на срока на договора, това може да стане само към нов план със същата или по-висока месечна такса и срещу заплащане на еднократна такса за смяна на абонаментен план по време на срока на договор. 
Имай предвид че при промяна на абонаментен план неизразходваните минути, в случай че такива са предвидени в предходно ползвания абонаментен план, се губят и се предоставят нови за срока на новия договор, ако новият абонаментен план включва такива.
Ако срокът на договора ти е изтекъл, можеш да преминеш към абонаментен план с по-висок, същия или по-нисък месечен абонамент, като сключиш нов срочен договор и срещу заплащане на еднократна такса за смяна на абонаментен план. За повече информация  вижте актуалната ценова листа на Yettel.  

В първата  фактура след смянта на абонаментния план ще се отразят следните суми, свързани с месечната такса:
 

  • приспада се авансово заплатената месечна такса oт стария план, пропорционално за броя дни от влизане в сила на новия план до края на отчетния период
  • начислява се месечна такса по новия план, пропорционално за броя дни от влизане в сила на новия план до края на отчетния период
  • начислява се авансова месечна такса по новия план за следващия отчетен период

Нови клиенти могат да си вземат смартфон на лизинг още в деня на сключване на първия договор с Yettel. Това става след извършване на оценка на риска. В зависимост от направената оценка на риска, Yettel може да изиска предплащане на месечни абонаменти, да предложи друго устройство или устройството да бъде закупено на цена в брой.

Можеш да направиш проверка на PUK кода по два начина:
- Онлайн: През уеб портала Yettel, в секция „Услуги“ > „PUK код“(необходимо е първо да влезете в профила си). 
- С обаждане: До Центъра за обслужване на клиенти на номер 123 (таксува се според актуалната ценова листа на Yettel).

  По няколко начина:

  • В мобилното приложение на Yettel
  • Безплатно - през автоматичното My Menu *123#
  • През Автоматичното информационно обслужване с обаждане на номер 123 (0,024 лв. / 0.01 евро с ДДС независимо от продължителността)
  • В уеб портала Yettel
  • За проверка на текуща сметка - с изпращане на SMS с текст 10  на номер 1000 (цената е според цената за SMS на съответната абонаментен план)
  • За провеерка на оставащи минути и МВ - с изпращане на SMS с текст 20  на номер 1000 (цената е според цената за SMS на съответната абонаментен план)

 До 5 дни след издаването й твоята фактура ще бъде достъпна онлайн в уеб портала и мобилното приложение на Yettel.

Обновяването на информацията в тарифиращата система на Yettel изисква технологично време от регистриране ползването на услуга до изчисляване на задължения, минути и мегабайти съгласно избрания от потребителя абонаментен план. Обновяването на информацията се извършва периодично и зависи от интензивността на използваните мобилни услуги от потребителя. По тази причина е възможно предоставената информация при извършена проверка да не включва част от последните проведени разговори, изпратени SMS-и или ползвани интернет услуги.

От активацията на SIM картата до първата дата на фактуриране ползваш пропорционален брой от месечното количество минути за този период.

Пример: Картата ти е активирана на 15.04, а датата на издаване на първа фактура е 01.05. Съответно от датата на активация на SIM картата до датата на първото фактуриране има 15 дни.

Имаш включени 300 минути на месец по абонаментния си план. В този случай за тези 15 дни до издаване на фактурата можеш да ползваш ½ от тези минути – тоест 150 минути.

Пълният пакет от 300 минути ще можеш да ползваш от началото на следващия месец – съответно от 01.05.

Можеш да проверяваш колко минути имаш налични по всяко време, бързо и безплатно като набереш следния код от менюто на телефона си: *123# (опция 2) от My Menu.

Ако направиш промяна на абонаментния си план по време на отчетния период, получаваш пропорционален брой от включените минути:

  • Минути от стария план за дните, в които е бил активен номерът - например, ако в стария план имаш 300 минути на месец и си бил на него 15 дни, ще получиш 150 минути.
  • Минути за новия план, изчислени пропорционално за дните, в които си го използвал - за другите 15 дни ще получиш половината от минутите по новия план. Например, ако по него имаш 1000 минути- ще получиш 500.

Ако през съответния отчетен период си изговорил повече минути от тези, които се полагат, разговорите ти ще се таксуват.

Някои абонаментни планове на Yettel предлагат допълнителни промоционални минути всеки месец за определен период от договора ти. За тези допълнителни промоционални минути имай предвид, че:
• За отчетния период, през който валидността им изтича, получаваш пропорционален брой минути
• Конкретният пропорционален брой минути зависи от броя на дните от датата на фактуриране до крайната дата на тяхната валидност.

Пример: Абонат си на абонаментен план с включени 500 основни минути за целия срок на договора и 300 промоционални минути за първите 3 месеца.

SIM-картата ти е активирана на 5-ти март, валидността на промоционалните минути е 5-ти юни, а датата на фактуриране е 1-во число на месеца.

В този случаи промоционалните минути ще бъдат предоставени както следва:
•от 5-ти март до 30-ти март - 260 мин. за 26 дни
•от 1-ви април до 30-ти април – 300 мин. за 30 дни
•Минути от стария план за дните, в които е бил активен номерът - например, ако в стария план имаш 300 минути на месец и си бил на него 15 дни, ще получиш 150 минути.
•Минути за новия план, изчислени пропорционално за дните, в които си го използвал - за другите 15 дни ще получиш половината от минутите по новия план. Например, ако по него имаш 1000 минути- ще получиш 500.

Ако през съответния отчетен период си изговорил повече минути от тези, които се полагат, разговорите ти ще се таксуват.

•от 1-ви май до 31-ви май – 300 мин. за 31 дни
•Минути от стария план за дните, в които е бил активен номерът - например, ако в стария план имаш 300 минути на месец и си бил на него 15 дни, ще получиш 150 минути.
•Минути за новия план, изчислени пропорционално за дните, в които си го използвал - за другите 15 дни ще получиш половината от минутите по новия план. Например, ако по него имаш 1000 минути- ще получиш 500.
Ако през съответния отчетен период си изговорил повече минути от тези, които се полагат, разговорите ти ще се таксуват.

•от 1-ви юни до 5-ти юни – 50 мин. за 5 дни
Всички минути се предоставят само за периода на тяхната валидност и не е възможно да ги ползваш след това. След този период разговорите ти се тарифират съгласно условията на твоя абонаментен план.

Петък с Yettel с нова визия

Играй всеки петък в приложението

Към приложението

Изтегли от

Google Play App Store App Gallery
Smartwatches