Потребителят следва възможно най-бързо, след установяване на кражба/ загуба на SIM карта, да уведоми Yettel чрез Отдела за обслужване на клиенти, номер 123 (089 123) и в срок до 48 часа да потвърди писмено желанието си за спиране на достъпа на откраднатата/ изгубената SIM карта. В този случай е необходимо открадната/ изгубена карта да бъде подменена. При кражба, загуба или друга причина за смяна на SIM карта, цената на новата SIM карта е, както следва:
15,62 лв. / 7,99 евро (с ДДС) - за клиенти на абонаментни планове (начислява се в следващата месечна фактура);
15,62 лв. / 7,99 евро (с ДДС) - за клиенти на предплатени планове;
Потребителят е отговорен за заплащането на всички ползвани услуги до момента на уведомяването на Yettel.
Благодарим ви! Вашето мнение е важно за нас.
Имате нужда от допълнителна помощ?
Обадете ни се на
123 (089 123)