Бъди спокоен със Смартфон протект
Представял ли си си какво би правил без смартфона, таблета или някой от смарт аксесоарите ти? Без тях е трудно, защото с тях вършиш много неща едновременно. Това, че непрекъснато са ти в ръцете, означава, че по-лесно може да ги счупиш или да бъдат откраднати. А когато стане нещо такова, няма връщане назад.
Ние знаем всичко това и ти предлагаме Смартфон протект - застраховка за твоето ново устройство. Можеш да си я вземеш от Yettel, за да ти е по-спокойно и да не се тюхкаш, когато телефонът ти усети земното притегляне или попадне в чужди ръце против волята ти.
Смартфон протект се предлага в два варианта с различно покритие:
Смартфон протект покрива:
Случайна повреда (например счупване на екрана или намокряне)
Умишлена, злонамерена повреда, причинена от някой друг.
Смартфон протект + покрива:
Случайна повреда (например счупване на екрана или намокряне).
Умишлена, злонамерена повреда, причинена от някой друг.
Кражба, била тя – грабеж, взлом или джебчийство.
Първата месечна премия е безплатна за клиента. Това означава, че първият пълен месечен застрахователен период е безплатен и не се дължи месечна премия за него.
Какво ти осигурява застраховката:
До 2 одобрени претенции (щети) в рамките на всеки 12 месеца, докато е в сила полицата.
При подмяна, Застрахователят предоставя устройство със същата марка и модел или устройство с различна марка и модел, но с възможно най-сходни характеристики.
Сигурен ремонт или подмяна на устройството ти.
Заявяване на щета по телефона на номер 123 (089 123).
Ремонт в сервиз на Yettel и възможност да ти предоставим временно устройство, за кратки срокове и винаги използваме оригинални резервни части.
Не се предоставя парично обезщетение по застраховката.
Какво е покритието:
Покритие в целия свят
Покритието започва да тече веднага след сключване на застраховката.
Месечни застрахователни периоди, срещу заплащане на месечна застрахователна премия, с максимален срок на застрахователния договор от 5 (пет) години.
Как и кога се сключва застраховката
Ако си клиент, който използва абонаментен план за мобилни услуги от Yettel и закупиш ново смарт устройство или сключиш договор на лизинг за такова със сключване на нов или подновяване на съществуващ абонаментен договор за мобилна услуга.
В момента на покупката/предоставянето на лизинга или най-късно до 180 дни след това.
На място в магазин на Yettel.
С подписване на застрахователен договор.
От разстояние, чрез онлайн магазина на Yettel. При сключване на застраховка за устройство от разстояние се прилагат, в допълнение на разпоредбите на Кодекса за застраховането, и разпоредбите на Закона за предоставяне на финансови услуги от разстояние. При поръчка на застраховка за устройство онлайн потребителят получава чрез куриер своята полица, заедно с прилежащите ѝ документи, включително Информационния документ за застрахователния продукт, Общите условия за застраховка на устройство „Смартфон протект“ и „Смартфон протект +“, преддоговорната информация по Кодекса за застраховането и ги подписва собственоръчно, при получаването им и където е необходимо. Застрахователна полица, сключена чрез Онлайн магазина на Yettel, може да бъде прекратена по всяко време чрез подаване на заявление в който и да е търговски обект на Yettel, вкл. преди и след законоустановения 14-дневен срок за отказ от договор за финансова услуга, сключен от разстояние.
Обща информация
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.
Често задавани въпроси
Обща информация
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.
Приложимо право и закон
Приложимото право при сключването на застрахователна полица, вкл. и при установяването на търговски отношения преди сключването на полицата, е това на Република България. При предоставянето на застраховки от разстояние се прилагат специалните към сферата закони, а именно Кодекса за застраховане и Закона за предоставяне на финансови услуги от разстояние.
Език
Езикът за комуникация, както и на застрахователната полица и прилежащите ѝ документи, е български.
Подаване на жалби
Ако не сте доволни от услугата, може да подадете жалба, като се обърнете към:
„Йеттел България“ ЕАД, на адрес: гр. София 1766, ж.к. „Младост“ 4, Бизнес Парк София, сграда 6, или на yettel.bg ( https://www.yettel.bg/bg/private/online-request).
Комисията за финансов надзор (“КФН”) за съдействие, ако не сте удовлетворен от отговора на жалбата, подадена чрез „Йеттел България“ ЕАД. Данните за контакт с КФН са: адрес: гр. София 1000, ул. „Будапеща“ № 16; e-mail: delovodstvo@fsc.bg; website: http://www.fsc.bg/bg/za-potrebitelya/zhalbi/.
На територията на Република България споровете, свързани с предоставянето на застрахователни услуги, могат да бъдат разгледани извънсъдебно в производство по алтернативното решаване на спорове /АРС/ пред секторната помирителна комисия към Комисията за защита на потребителите или чрез медиация.
При сключване на застраховка от разстояние можете да подадете жалба и до Комисията за защита на потребителите („КЗП‘). Данните за контакт с КЗП са: адрес: гр. София 1000, ул. "Врабча" №1, ет. 3, 4 и 5, е-mail: info@kzp.bg.
Уважаеми клиенти,
Считано от . 08.08.2025 г. влиза в сила нова редакция на Общите условия за застраховка на устройство „Смартфон протект“ и „Смартфон протект +“, която може да видите тук . В случай, че имате въпроси относно новата редакция на Общите условия, молим да се свържете с нас адрес: гр. София 1766, район „Младост“, ж.к. „Младост 4“, Бизнес Парк София, сграда 6, или на yettel.bg ( https://www.yettel.bg/bg/private/online-request)
С уважение,
Екипът на Yettel
За пълна информация прочети Общите условия (в сила от 08.08.2025 ), Информационния документ за застрахователен продукт и Политика за защита на личните данни на Yettel, които са валидни за двата застрахователни продукта Смартфон протект и Смартфон протект +.






