Доклад по корпоративна отговорност на Теленор
ДЪЛГОСРОЧНИ
КАУЗИ И КАМПАНИИ
Служители на Теленор, които се включиха в кампанията за
кръвдаряване.
КАМПАНИЯ ЗА КРЪВОДАРЯВАНЕ
.
ПоданнинаСветовнатаЗдравнаОргани-
зация в много страни, необходимостта
от кръв и кръвни продукти многократно
надвишава наличните, което поставя
редица медицински заведения ежедневно
пред предизвикателството да осигурят
допълнително количество. Единствени-
ят начин този проблем да бъде решен е
да се увеличи броят на редовни, безвъз-
мездни кръводарители.
Десислава Жиянска,
Експерт Ценообразуване - големи компании
От личен опит мога да споделя колко ценно е кръводаряването. До скоро, мой близък
се нуждаеше от ежемесечни кръвопреливания, от хора като всички нас, които да по-
могнат да живее нормално като всички останали. Трудно е да опиша безсилието си,
когато от Кръвния център ми казваха, че няма кръв и че трябва да чакаме. Можете
обаче да си представите благодарността ми към хората, които помагаха, без дори да
ни познават. Винаги съм се питала дали те осъзнават реално, че в рамките на няколко
минути напълно сами спасяват живота на човек като тях, като техните близки. Да-
ряването на кръв е доброволно решение и искам да кажа на всички, които го правят,
да знаят, че някъде там, някой като тях ще им бъде благодарен с цялото си сърце!
За трета поредна година служителите
на компанията имаха възможността да
се включат в кръводарителска кампания,
която се проведе в централния офис на
Теленор. Тя бе организирана в сътрудни-
чество с
а целта бе да се
насърчи безвъзмездното кръводаряване
като се популяризират ползите за кръ-
водарителя, от една страна, и необхо-
димостта от кръв и кръвни продукти в
цялата страна, от друга.