Счетоводство и финанси – всичко в едно.
Иновативни решения на цени от 15,99 лв./8.18 евро без ДДС / месец.
Онлайн софтуер, който осигурява 360° мониторинг и управление на финансите във Вашия бизнес. Платформата разполага с модули за фактуриране, счетоводство, ТРЗ, склад и други.
Технологията OCR (Optical Character Recognition) позволява автоматизирано рaзчитане на фактури и генериране на платежни нареждания. Това подобрява ефективността и точността на работата, спестява време и усилия.
Една платформа за управление и достъп до всички банкови сметки
Без ръчно писане на документи
Автоматично извличане на данни от документи (OCR)
Високо ниво на сигурност и защита
24/7 техническа поддръжка
30-дневен безплатен тестови период
В динамичния свят на комуникациите, стабилната връзка и гъвкавите решения са ключът към успеха. С бизнес услугите от Yettel получавате не просто мобилност, a доверен партньор, който разбира нуждите на Вашата организация и Ви дава свободата да се развивате без ограничения.
Какво предлага?
Бърз и сигурен достъп до информация за движение на избрани парични потоци, автоматично генериране на бланки за платежни нареждания, масови плащания на заплати, данъци и задължения към доставчици.
Пълна автоматизация на счетоводните процеси, функционалности и инструменти, които ще помогнат във всеки аспект на счетоводството.
Автоматичното разчитане на фактури (OCR) оптимизира процеса на обработка на документи. Това подобрява ефективността и точността на работата, спестява много време и усилия, елиминирайки ръчния труд.
Лесно назначавате и управлявате служители, изготвяте необходимите документи и декларации, плащате осигуровки и заплати.
Нотификации за наближаващи данъчни срокове. Напомняне за наближаващи падежи по фактури или нотификация получени плащане за вече издадени такива. Проверка за пропуснати или забавени плащания.
Приложения
Производство
Ефективно управление на финансовата отчетност на производството и оптимизация на процесите.
Обхваща всички финансови аспекти на бизнеса – фактуриране, счетоводство, проследяване на плащания и администриране на осигурителните и трудови отношения. Предлага централизирано управление, ефективност и по-голяма прозрачност.
Търговия
OCR фунkция, която автоматизира и оптимизира процеса по въвеждане и обработка на приходни и разходни документи. Разчитане на данни от фактури, бързо създаване на записи и търсене в текстовете на документите. Подобрява ефективността и точността на работата, спестява време и усилия. Автоматичен трансфер на поръчки и издаване на фактури при онлайн търговия.
Услуги
Интелигентни инструменти за издаване на персонализирани фактури, както и периодични такива, за лесна връзка със счетоводството. Обработка на документи, свързани с трудовите отношения на работещите и тяхното осигуряване. Проследимост на фактури за бъдещи и минали задължения и вземания, бизнес отчети. OCR технология за извличане на информация от фактури.
Счетоводни кантори
Лесен онлайн достъп отвсякъде, без нужда от инсталация. Автоматичното извличане на информация за движение на парични потоци облекчава работата на счетоводителите. Вашите клиенти могат да използват платформата за издаване на фактури. По този начин се спестява време и ресурс за предаване на документи от управляващия юридическото лице към счетоводителя. OCR технология за разчитане на цялостна информация от фактури.
Въпроси и отговори
Услугата обслужва финансовите и счетоводните нужди на юридически лица. Автоматизирано е категоризирането на приходни и разходни транзакции, изчислява данъчни и здравно-осигурителни задължения, подготвя декларации, платежни и финансови отчети.
Услугата е разработена и се предоставя от компаниите „Клауд Тек“ ООД и „Айрис Солюшънс“ ООД. Иновативни софтуерни компании, чиято дейност по предоставяне на платежни услуги е регулирана от Българска Народна Банка.
Софтуерът се използва изцяло онлайн и няма необходимост от инсталация на компютър. Работи 24/7 и е достъпен от компютър, таблет и/или телефон.
Софтуерът е подходящ за юридически лица, които развиват дейност в България и трябва да организират своите финанси, парични потоци, данъчни и здравно-осигурителни задължения и годишни отчети. Онлайн услугата предлага автоматизирано фактуриране, следене на движение по банкови сметки, автоматизирана категоризация на приходни и разходни документи, изчисляване на бюджетни плащания, управление на заплати и осигуряване на служители, управление на неограничен брой юридически лица, работа в екип и други улеснения за бизнеса.
Достъпът до информацията за всяко юридическо лице се определя само и единствено от администратора, който е закупил конкретния абонамент. Той може във всеки момент да добавя и скрива информация и функционалности, които служителите му виждат. Всеки потребител има предварително зададена роля, която контролира неговият достъп и отговорности.
Всички данни се съхраняват сигурно на сървъри на Amazon на територията на Европейския Съюз. Спазват се всички добри практики за криптиран пренос и съхранение на данни в облака на най-високо ниво.


