Доклад по корпоративна отговорност на Теленор 2015-2016

* Данните за периода преди закупуването на GLOBUL от Теленор Груп са преизчислени, така че да включват дейността и на двете дружества (GLOBUL и GERMANOS), поради което има разминаване с индикаторите в предходни доклади Въпреки множеството промени в компанията, ние продължаваме да инвестираме в развитието на служителите чрез провеждане на специализирани и неспециализирани обучения, съответстващи на заеманата от тях позиция. Компанията поема и част от сумата за курсове по английски език, като по този начин подобрява възможностите за кариерно развитие. ОТГОВОРНИ СЛУЖИТЕЛИ Тъй като знанията и уменията на екипа са ценен актив за компанията, в Теленор се провеждат най- различни програми за обучение, с чиято помощ служителите обогатяват и осъвременяват познанията си. В допълнение, всички нови служители преминават през въвеждащо обучение, в което се запознават с правилата на работа и стандартите, които следва да спазват в процеса на работа. Периодично за тях се организират поддържащи знанията и уменията обучения, в зависимост от спецификата на работата им, персоналните цели и нуждите от развитие. Също така, всяка година изготвяме програма за обучения на база годишните оценки на служителите. На срещите за оценка се изясняват нуждите на всеки един от обучение и развитие. Нашите служителите преминават и през задължителни онлайн обучения Кодекс на поведение, Здраве, безопасност, сигурност и околна среда и Борба с корупцията, като неделима част от начина, по който работи Теленор. Общо през 2015 г. и 2016 г. 2484 служители участваха в различни обучения за подобряване на професионалните си компетенции. През април 2016 г. стартирахме и онлайн платформата за обучение Telenor Campus. Онлайн платформата дава възможност на всички служители да изберат курс за електронно обучение, както и обучения с външен преподавател. Програмата от основни обучения се състои от 10 теми, които се преподават от вътрешни и външни преподаватели. През 2016 г. голяма част от служителите се включиха в симулации в областта на „гъвкавите умения“ и курсове за обучение по различни теми като „Емоционална интелигентност“, „Управление промяна на нагласата“, „Сътрудничество и умения за убеждаване“, „Управление на проекти“ и др. ОБУЧЕНИЯ НА СЛУЖИТЕЛИ 2013 2014 2015 2016 БРОЙ СЛУЖИТЕЛИ, КОИТО СА ПРЕМИНАЛИ ОБУЧЕНИЕ ОСРЕДНЕНИ ЧАСОВЕ ОБУЧЕНИЯ НА ЕДИН СЛУЖИТЕЛ % СЛУЖИТЕЛИ, КОИТО СА ПРЕМИНАЛИ ОБУЧЕНИЕ Telenor Telenor Telenor 2013 2013 2014 2014 2015 2015 2016 2016 610 43,6% 1,72 1 046 45,8% 19,37 2 611 66,1% 11,66 2 442 71% 12.80 % 29

RkJQdWJsaXNoZXIy MzgzNDA1