Доклад по корпоративна отговорност на Теленор 2015-2016

Денят на клиента през 2016 г. беше насочен към подрастващите и безопасността им в интернет. Над 260 служители на Теленор се срещнаха с над 10 хиляди български деца и ги запознаха с рисковете в интернет и начините за справяне с тях в рамките на инициативата “Бъди умен, бъди мил”, която се проведе в сътрудничество с Националния център за безопасен интернет. В рамките на инициативата, служители на Теленор посетиха над 60 начални, основни и средни училища из цяла България и под формата на забавни игри разговаряха с ученици от първи до осми клас за различните видове онлайн тормоз, с основните рискове, които предполага употребата на интернет, както и с начините за справяне с тях. Представянето на темите беше под формата на игри, съобразени с възрастта на участниците и разработени от експертите от Националния център за безопасен интернет. Приветствам всички инициативи, които докосват детските сърца, събуждат у тях идеи и възпитават екипност и отговорност. Такава беше и инициативата „Бъди умен, бъди мил“, в която нашето училище и всичките ни 181 възпитаници с радост участваха. Чрез нея, в рамките на един ден, под формата на игри, успяхме за пореден път да припомним на децата, че преди да станат всичко останало в този живот, те трябва да възпитат у себе си Човека. Да бъдат внимателни към всички хора, с които общуват, но и да се грижат за собствената си сигурност, особено в интернет пространството. Петя Русинова директор на ОУ “Никола Вапцаров” 60 10 000 начални, основни и средни училища български деца 15 НЕПОВТОРИМО ПОТРЕБИТЕЛСКО ИЗЖИВЯВАНЕ “ “

RkJQdWJsaXNoZXIy MzgzNDA1