Доклад по корпоративна отговорност на Теленор 2015-2016
Разработихме открита, близка до хората комуникация, базирана на маркетинговата ни стратегия и стратегията на компанията, която включва три основни стълба: винаги на линия, заслужаващи доверието на клиента и отлично изживяване. За да заслужим доверието на клиентите, трябваше да намерим нов начин да достигнем до хората и да представим нещо ново на българския пазар. Затова избрахме пряк и модерен начин за комуникация, издигайки се над традиционните начини за реклама. Стремим се да няма никаква дистанция между нас и нашите потребители. Затова в нашите реклами участват истински хора, а не актьори. Всички герои застават с истинските си имена. Освен емоционалния подход, търсим нови начини за представяне на услугите - по един по-духовит и неочакван начин. Това е нещо уникално за пазара, а целта ни е да надграждаме причините за това клиентите да изберат Теленор. Телекомуникациите са много специфична категория и заслужават специално отношение. Ние предлагаме на хората нещо уникално - възможността да общуват с близки и приятели във всеки един момент по удобен за тях начин. ОТГОВОРЕН МАРКЕТИНГ 16 НЕПОВТОРИМО ПОТРЕБИТЕЛСКО ИЗЖИВЯВАНЕ
RkJQdWJsaXNoZXIy MzgzNDA1