Доклад по корпоративна отговорност на Теленор 2015-2016
Денят на клиента е страхотна инициатива, която приканва служителите на Теленор България да излязат от офиса и да прекарат един ден, посветен само на нашите клиенти. Aктивностите, които проведохме през 2015 г., бяха насочени към всички клиенти – настоящи и потенциални. Много се забавлявахме през цялото време. Разговаряхме с един господин, собственик на малък бизнес за внос на сирена. След като обсъдихме техния и нашия бизнес, политиката и световната икономика, той пред нас заключи, че в Българя вървят само бизнеса със сирене и телекомуникациите “ “ Цветомира Малковска специалист „Парични операции“ ДЕН НА КЛИЕНТА Най-ефективният начин да разберем повече за нашите клиенти е като общуваме лично с тях. Една от възможностите служители от всички звена в компанията и особено тези, чиято ежедневната работа не налага чест или пряк контакт с клиенти, е да се срещнат с тях през ежегодния Ден на клиента в Теленор Груп – символичен ден, чиято цел е да припомни, че в основата на всички наши действия стои удовлетвореността на клиентите ни. През 2015 г. близо 300 служители от централния офис на Теленор България посетиха 49 локации в София, включително открити пазари, главни улици, станции на метрото и т.н. В рамките на Деня на клиента служителите разговаряха с над 2000 настоящи и потенциални клиенти, над средна възраст, за предимствата на смартфоните и мобилната свързаност. 14 НЕПОВТОРИМО ПОТРЕБИТЕЛСКО ИЗЖИВЯВАНЕ
RkJQdWJsaXNoZXIy MzgzNDA1