Доклад по корпоративна отговорност на Теленор 2015-2016

Да сме обичани и препоръчвани от клиентите си е един от основните стратегически приоритети на компанията, върху който всеки служител ежедневно въздейства. Първото впечатление за нашите абонати, често се създава от обслужването, предоставено от магазините и дирекция Грижа за клиента – това е мястото, където нашите клиенти могат да получат бърз отговор, адекватна информация за продуктите и услугите, които Компанията създава за тях, както и да споделят онова, което им харесва или какво е нужно да подобрим. Благодарни сме и на клиентите за препоръките, които ни дават. Те ни позволяват постоянно да анализираме нивото на обслужване, да идентифицираме областите, в които се справяме най-добре, както и тези, при които е необходимо подобрение. “ “ Албена Георгиева директор „Грижа за клиента“ 13 НЕПОВТОРИМО ПОТРЕБИТЕЛСКО ИЗЖИВЯВАНЕ

RkJQdWJsaXNoZXIy MzgzNDA1