Доклад по корпоративна отговорност на Теленор 2015-2016

Етиката и устойчивостта са основополагаща част от нашата компания, нашата идентичност и нашите вярвания. Те служат като основополагащ елемент на нашата стратегия. Не можем да се надяваме да изпълним стратегията си, ако нямаме отговорно лично и бизнес поведение. Ето защо през 2016 г. Теленор Груп стартира новата и подобрена глобална Гореща линия за Етика и съответствие, която е достъпна за всички служители в цялата Група. Горещата линия за Етика и съответствие е поверителен канал, в който всеки може да зададе своите въпроси, да сподели опасения относно потенциални нарушения на Кодекса на поведение, вътрешните процедури или приложимото КОДЕКС НА ПОВЕДЕНИЕ Кодексът на поведение е в основата на нашата култура и влияе на нашето поведение и вземането на решения. Той е неразделна част от утвърдения начин на работа в компанията и определя основните принципи и етични стандарти, към които се придържат всички служители. Кодексът осигурява спазването на етични принципи и стандарти от всички в групата, за да растем и да се развиваме по един устойчив начин. Кодексът за поведение разглежда три основни области, всяка със специфични подкатегории: • Нашата общност определя стандартите за: човешките права, условията на труд и здраве, безопасност и сигурност на служителите; • Нашите взаимоотношения определя конкретните етични стандарти и основни принципи свързани с: околна среда, клиенти, доставчици, конкуренция, корупция и подкупи, подаръци и практики на фирмена учтивост, пране на пари, информация, комуникации и медии и политическа дейност; • Нашите активи се състои от разпоредби, свързани с вътрешен контрол и оправомощаване, конфликт на интереси, лични интереси и дейности, поверителност, информация, която може да 6 повлияе на цените на ценните книжа, лични данни и поверителност, интелектуална собственост, имоти и активи и счетоводство и финансово отчитане. Кодексът на поведение е валиден за всички служители, за членовете на Съвета на директорите, както и всички лица, които работят от името на дружеството. Той е достъпен на корпоративната страница на компанията. Всеки служител преминава през задължително начално електронно обучение за неговото правилно разбиране и прилагане. В допълнение, служителите участват в различни редовно провеждани форми на обучение и опресняване на знанията в областите, за които се отнася Кодекса на поведение. КОМПАНИЯТА законодателство. Приемането на доклади в новата гореща линия се управлява от външен професионален доставчик - NAVEX. Горещата линия е достъпна и за външни лица – доставчици, бизнес партньори и всички други заинтересовани страни. Намира на този адрес: http://telenorhotline.ethicspoint.com и е достъпна 24 часа на ден, седем дни в седмицата. Тя може да приема доклади на местните езици на всички компании в Теленор Груп.

RkJQdWJsaXNoZXIy MzgzNDA1