Доклад по корпоративна отговорност на Теленор 2015-2016

ТОП ДВИГАТЕЛ НА АНГАЖИРАНОСТТА ВИЗИЯТА НИ ДА СЪЗДАВАМЕ ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ОБЩЕСТВОТО МЕ ВДЪХНОВЯВА В РАБОТАТА МИ ВЯРВАМ, ЧЕ ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ ПРЕДПРИЕМА ПРАВИЛНИТЕ ДЕЙСТВИЯ ЗА ПОСТИГАНЕТО НА СТРАТЕГИЯТА НИ 68% 71% Индексът, който измерва склонността на служителите да препоръчат продуктите и услугите на компанията на своите близки е с 15% над средното ниво за Теленор Груп. При проведеното проучване 73 % от служителите на компанията са дали положителна обратна връзка. След проучването през 2015 г. бяха набелязани три приоритетни области, в които да работи компанията. Въведени бяха възможности за работа от разстояние и гъвкаво работно време, от които служителите да се възползват. Беше създаден специален екип от доброволци (Wellbeing Crew), които реализират различни инициативи за Според оценката на служителите Теленор България постигa успехи и в изграждането на култура на непрекъснато учене, в която всеки индивид носи отговорност за собственото си развитие. Това е и основното послание на Теленор като работодател – всичко зависи от теб (#uptoyou). здравословен начин на живот. Всичко това доведе до подобряване на баланса между работа и личен живот и служителите заявяват това и в проучването от 2016 (резултатите се покачват с шест пункта на ниво компания и 62% от служителите смятат, че имат добър баланс между работа и личен живот). Другата приоритетна област от 2015, която също показва положителна тенденция е свързана с доверието на служителите в набелязаните стратегията и цели на компанията (71% от служителите се съгласяват с твърдението) ОТГОВОРНИ СЛУЖИТЕЛИ 32

RkJQdWJsaXNoZXIy MzgzNDA1